Canyon
-
- Forum-lid HC
In een klim zul je helemaal niets merken (hooguit in kille cijfers) In de afdaling zal de fiets gewoon iets ander voelen.
De wielen en banden die je er insteekt zullen het meeste effect hebben
De wielen en banden die je er insteekt zullen het meeste effect hebben
-
- Forum-lid HC
Even wat verder verdiept in de nieuwe aeroad.
Toch interessant dat ze de geo dusdanig hebben aangepast dat het bijna een ultimate is.
De stack is behoorlijk gegroeid feitelijk van een maat groter dan de vorige. Korter en hoger nu.
Gelukkig, dan heb ik nog een aerobike waar ik uit kan kiezen.
Toch interessant dat ze de geo dusdanig hebben aangepast dat het bijna een ultimate is.
De stack is behoorlijk gegroeid feitelijk van een maat groter dan de vorige. Korter en hoger nu.
Gelukkig, dan heb ik nog een aerobike waar ik uit kan kiezen.
Dat is wel nieuws. Het artikel staat achter een inlog. Hier een nog een link https://www.rd.nl/vandaag/economie/inve ... -1.1706226.
Best bepalend wie de eigenaar wordt. Investeringsmaatschappijen zijn niet altijd gunstig voor de toekomst en doorontwikkeling.
Eea aangejaagd door de booming business door Corona. Snel cashen en dan weer door?
Best bepalend wie de eigenaar wordt. Investeringsmaatschappijen zijn niet altijd gunstig voor de toekomst en doorontwikkeling.
Eea aangejaagd door de booming business door Corona. Snel cashen en dan weer door?
Ik pak ze wel weer in de afdaling
-
- Forum-lid
Zie ik het goed en heeft Canyon de prijzen van de nieuwe Ultimate verder verhoogd? Ultimate CF SLX 8 Disc eTap stond er eerder deze week volgens mij op voor 4999, nu 5199... Di2 Aero lijkt ook €100 duurder.
- thestudent
- Forum-lid HC
Jippie dat is het einde van Canyon! R&D uitkleden, Marge verder verhogen, Assets en panden verkopen en terugleasen. De standaard riedel om aandeelhouders meer rendement te voeren.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Inderdaad, zowat alle prijzen van de Ultimate zijn verhoogd.KrissCross schreef: ↑23 okt 2020 10:24 Zie ik het goed en heeft Canyon de prijzen van de nieuwe Ultimate verder verhoogd? Ultimate CF SLX 8 Disc eTap stond er eerder deze week volgens mij op voor 4999, nu 5199... Di2 Aero lijkt ook €100 duurder.
-
- Forum-lid
Naast de Ultimate ook sommige modellen van de Aeroad 100 euro duurder..Specialized dus niet het enige merk met prijsverhogingen binnen een modeljaar.
- Desertstorm
- Forum-lid