Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Daar had mijn stiefmoeder ook last van toen ze haar auto wilde verkopen
- thestudent
- Forum-lid HC
Het hoeft natuurlijk niet. De informatie is wel erg summier. Als je er drie hebt. Dan zet je ze toch ook met drie op de foto. Inclusief informatie qua zitmastlengte, of je de zadelpen topper hebt. etc.
Van erg incomplete advertenties blijf ik meestal vanzelf wel weg. Maar Treks in deze team issue versie hebben een Trek H1 geometrie, kom je weinig tegen.
Van erg incomplete advertenties blijf ik meestal vanzelf wel weg. Maar Treks in deze team issue versie hebben een Trek H1 geometrie, kom je weinig tegen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Sint Anna ter Muiden, nóg meer een uithoek. Verder naar links kan je niet meer in Nederland.... Maar, inderdaad, met z'n uithoek heb je wel de schijn tegen.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Was nog even verder op onderzoek uitgegaan, idd ivm h1.5 geometry die je lastiger kan krijgen.
Zag er allemaal redelijk ok uit, naam/telefoonnummer kwam ik uit op fietsenzaak net over de grens idd.
En die konden bevestigen dat een medewerker van hun de verkoop deed (buiten de winkel om)
En verder kon de verkoper ook allemaal informatie geven over frame die een echte oplichter niet zomaar zou kunnen bedenken zegmaar.
Klein detail alleen dat de maat die ik wilde er niet meer was... (ook weer indicatie dat het geen oplichter is)
Zag er allemaal redelijk ok uit, naam/telefoonnummer kwam ik uit op fietsenzaak net over de grens idd.
En die konden bevestigen dat een medewerker van hun de verkoop deed (buiten de winkel om)
En verder kon de verkoper ook allemaal informatie geven over frame die een echte oplichter niet zomaar zou kunnen bedenken zegmaar.
Klein detail alleen dat de maat die ik wilde er niet meer was... (ook weer indicatie dat het geen oplichter is)
Vorsprung durch Pedantik
Ik kende altimo2.0 schreef: ↑17 okt 2020 10:34 Geen marktplaats maar wel aardig...
[img]https://www.taalvoutjes.nl/app/uploads/ ... 9_wp_Hugo-
Mouten bike
Moutain bike
Mauten bike
Maar dit is een nieuwe , vindingrijk....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Inderdaad. En Bonaire, Sint Eustatius en Saba zijn deel van Nederland, zoals in de link duidelijk te lezen valt. De westelijkste, zuidelijkste én hoogste punten van Nederland liggen in Caribisch Nederland.
De andere landen binnen het koninkrijk zijn Aruba, Curaçao en Sint Maarten.
Neen. Van het Europese vasteland van Nederland, is Sint-Anna-ter-Muiden inderdaad de westelijkste plaats. Om precies te zijn, grenspaal 360 op de Belgisch-Nederlandse grens.
Vorsprung durch Pedantik