Het "nieuwe" Puck Moonen topic
- Supergrover
- Forum-lid HC
Wat een trending topic zeg.
Wat moet dat wel niet worden als Puckie een prijs pakt....
Wat moet dat wel niet worden als Puckie een prijs pakt....
- ophetkantje
- Forum-lid
Nee hoor, wil helemaal niets beweren, Jullie vallen me het meest op en zijn wel erg volhardend in dit topic. Maar soms misschien de dingen wat minder serieus nemen, is wellicht makkelijker juist voor jezelf.timo2.0 schreef: ↑21 okt 2020 14:50Je wil toch niet beweren dat wij de enigen zijn hè?ophetkantje schreef: ↑21 okt 2020 14:42 Iedere aanleiding is voor Timo en Jans genoeg om hun stokpaardjes te berijden!
In het wielrennen is blijkbaar nog plaats voor personen als Puck, of voorheen Liz of JabkeJanneke. Heb geen moment het idee dat ze de plaats van iemand anders innemen en denk echt dat er ploegen zijn die dit soort uithangborden erbij nemen. Tara Gins was in mijn ogen ook zo'n voorbeeld. Overigens net als Puck wel een intelligente dame. Hun kwaliteiten zijn ook in mijn ogen niet het winnen van wedstrijden, maar wel het creeeren van aandacht voor hun sport. In mijn ogen prima. En nee ik denk geen moment dat een ploeg als Jumbo Visma Puck zal aannemen, (Net als ik niet gelood dat Lotto Soudal dat nu nog zou doen overigens).
Ach, ik zeg ook maar wat
- Supergrover
- Forum-lid HC
Ahhhhh Liz, hoe zou het met haar gaan??
- ophetkantje
- Forum-lid
Is moeder ondertussen dat weet ik wel, verder weet ik het niet.
Ach, ik zeg ook maar wat
Ach ja, en jouw stokpaardje is er iedere keer weer iets van te vinden.ophetkantje schreef: ↑21 okt 2020 14:42 Iedere aanleiding is voor Timo en Jans genoeg om hun stokpaardjes te berijden!
Maar ik zal blijven reageren hoor, ook als jij er iets van vindt.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je vindt het blijkbaar toch de moeite om dit topic, al is het maar even, te volgen en zelfs te reageren.
Dan weet jij ondertussen al meer van Puck dan heel wat Nederlanders/Belgen die echt nog nooit van haar gehoord hebben.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ze zit nu in Engeland
These dreary English days that I love... and would desperately like to share with family across the ocean.
This year has been challenging for everyone and it seems like the end is not in sight. In the meantime I will keep making imaginary plans for rambing walks followed by leisurely meals in some cozy pub. Someday we will share them together again, Hatches. 🥺
"The darkest hour is just before the dawn."
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
We hebben sowieso een luxe leven als we uren op een forum doorbrengen En bij velen is dit dan nog niet het enige forum vermoed ik
Daarom praat ik ook over de sponsors.
There is no such thing as bad publicity (al is dat met een korrel zout te nemen).
En wielerploegen draaien voor 90-95 op sponsorgeld. Dus ja...
En dan zegt zo'n ploeg tegen Puck
"Luister meid, je fietst middelmatig, maar we nemen je omdat je zoveel volgers hebt op social media" .
"Ok zegt Puck, prima! Ik word toch wereldkampioen !"
Of toch niet ?
Waarschijnlijk staan ze niet in de rij als nieuwe ploeg zijnde, en pakt ze wat ze pakken kan.
"Luister meid, je fietst middelmatig, maar we nemen je omdat je zoveel volgers hebt op social media" .
"Ok zegt Puck, prima! Ik word toch wereldkampioen !"
Of toch niet ?
Waarschijnlijk staan ze niet in de rij als nieuwe ploeg zijnde, en pakt ze wat ze pakken kan.
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Ik heb sowieso niet de indruk dat ze weg wil c.q. moet bij haar huidige ploeg. Als Moonen ooit nog een renster van niveau wil worden moet er toch het nodige veranderen en ik had oprecht gehoopt dat ze zich daar kon optrekken aan Thalita de Jong - die zich na jaren van blessureleed weer naar de top wil knokken.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid HC
Los van Puck en welke rol ze heeft in een ploeg.
Er zijn toch best een hoop aantrekkelijke top dames.
Zeker in de MTB.
Er zijn toch best een hoop aantrekkelijke top dames.
Zeker in de MTB.