Voor wie de schoen past: bedankt alvast
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dit dus, waren het eerst vuurhaarden, nu heb je een ondergrondse veenbrand.
Correctie: die willen het niet begrijpen.....wasbeer2006 schreef: ↑23 okt 2020 16:31.
Je moet je daarnaast echt realiseren dat heel veel mensen dit gewoon niet begrijpen, corona, economie, ellende over een paar jaar etc. Dat snappen er gewoon echt heel veel niet.
Gelul. Aantal verplaatsingen zijn omlaag. Tijd tussen lockdown en nu is te kort. Maar het voelt vast fijn om anderen de schuld te kunnen geven. Dit virus is niet zo makkelijk te beteugelen. Dat moet je of accepteren, of je moet iedereen een half jaar achter de eigen voordeur opsluiten. Ik ben voorstander van optie 1. Maar ik ben in de minderheid geloof ik.
Voor zover ik begrijp wat je hierboven zegt...Was ik maar zo briljant. Ik begrijp niet zoveel van de correlatie tussen gedrag en verspreiding.
Wel zie ik zoveel gedrag dat niet conform de rivm-adviezen is dat het mij niet verbaast dat het moeilijk is om het verband tussen voorschriften en verspreiding te kunnen vaststellen als je overheid bent.