Degelijke fiets met klein verzet
Je merkt dat meer en meer merken een model voorstellen die net dat doet. Die wat tussen racer en gravelbike inzitten. Op zich is dat ook wat mijn nieuwe fiets wordt. Een racer maar die banden tot 40mm aankan. Wordt standaard met stuur met flare geleverd, maar daar zwier ik dan weer een standaard stuur op.
Bedankt iedereen voor de reacties.
Wat mij betreft, wordt het een Domane SL 5. Met de standaardgroep heb je sowieso al 34x34 als kleinste verzet en in combinatie met meer training en het (ietwat) lagere gewicht van de fiets in vergelijking met de huidige zou dat voldoende moeten zijn. De Domane spreekt me vooral aan vanwege de IsoSpeed (erg welkom met een gevoelige rug), de looks en geometrie (inderdaad vrij hoog maar goed passend bij mij, ik zet er sowieso ook een triatlonstuur op voor een langere reach waar nodig) en het opbergvak in het frame zelf. Combinatie die ik nog nergens anders tegengekomen ben.
Aanraders om 'm te kopen in (zuidelijk) Nederland? Hier in België lijkt het erg moeilijk, bijna nergens te bezichtigen/proberen en levertijden van vele maanden tot zelfs een jaar, laat staan dat je korting zou krijgen.
Wat mij betreft, wordt het een Domane SL 5. Met de standaardgroep heb je sowieso al 34x34 als kleinste verzet en in combinatie met meer training en het (ietwat) lagere gewicht van de fiets in vergelijking met de huidige zou dat voldoende moeten zijn. De Domane spreekt me vooral aan vanwege de IsoSpeed (erg welkom met een gevoelige rug), de looks en geometrie (inderdaad vrij hoog maar goed passend bij mij, ik zet er sowieso ook een triatlonstuur op voor een langere reach waar nodig) en het opbergvak in het frame zelf. Combinatie die ik nog nergens anders tegengekomen ben.
Aanraders om 'm te kopen in (zuidelijk) Nederland? Hier in België lijkt het erg moeilijk, bijna nergens te bezichtigen/proberen en levertijden van vele maanden tot zelfs een jaar, laat staan dat je korting zou krijgen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb je al op 20 oktober een pb gestuurd maar je hebt waarschijnlijk nog geen tijd gehad om dat te lezen.
Maar Robber77 heeft het bij het rechte einde.
Het is Fietsen Wim De Vos uit Oosterhout
Jouw eerste bericht heb je gepost om 22 september, ondertussen heb je toch al lang een fiets besteld/gekocht. Of ben je nog steeds aan het twijfelen?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Costermans in Wijnegem (dicht bij Antwerpen) geeft ook behoorlijke kortingen (niet zoveel als Wim De Vos) . Heeft ook wel wat modellen in de winkel staan.Bremel schreef: ↑20 okt 2020 12:11 Bedankt iedereen voor de reacties.
https://www.costermans-wielersport.be/.
Dirk
P.S. Zelf geen ervaring met de winkel wan ik rijd 'Sp......ed". Heeft wel een goeie naam.