Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Bedankt!

vsopking
Forum-lid

vsopking 26 okt 2020 13:35

Gisteren eind van de ochtend reed ik als laatste in een groepje van 3 richting Hoofddorp langs de Ringvaart. Vlak voordat we het viaduct Leinderbrug onderdoor gingen remden we wat af omdat er 2 wielrenners van links kwamen, Afijn, wij reden onder het viaductje door en door een ongelukkige manoeuvre in combinatie met een (nieuwe(?)vluchtheuvel raakte ik het achterwiel a.d linkerzijde van mijn voorligger. Ik raakte uit evenwicht en viel hard op mijn zij op de stoep rechts. Ouch!
Ik moest even op de stoep gaan zitten, om bij te komen.
De 2 wielrenners die we passeerden, hebben mijn fiets a.d. kant gezet en de ketting/versnelling gecheckt. Ondertussen kreeg ik al meer dan genoeg aandacht van mijn 2 mederijders, dus ik reageerde maar een beetje flauwtjes op hun hulp. Ik wil maar even zeggen dat behalve mijn gedeukte ego, de schade meevalt. Schouder, heup en been zijn blauw, maar geen gebroken botten gelukkig.
Ik wilde de 2 onbekende renners hierbij nog even bedanken!!

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 26 okt 2020 14:36

Het kan dus toch. :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

Wisselwerking
Forum-lid

Wisselwerking 26 okt 2020 17:13

Zie je wel. Altijd hetzelfde met die fietsers. Aso's zijn het ;)
Mijn Strava

Woefdram
Forum-lid

Woefdram 26 okt 2020 17:33

Mooi!

De situatie onder dat viaduct is wel een hele mooie atractie geworden, als je daar een webcam ophangt, verveel je je geen moment. Het goede nieuws is: er komt geen auto meer door, maar dus ook niet alle fietsers heelhuids.

Plaats reactie