Vuelta 2020 (start niet meer in Utrecht)
Wie weet wat we zaterdag en zondag te zien krijgen. Als er net zoals vandaag gekoerst wordt, gaat het in ieder geval boeiend worden om naar te kijken aangezien het beiden etappes zijn waar je je niet kan verstoppen.
Time is (almost) on my site
Heerlijke finale vandaag
Intussen zit hij in 2020 al aan 10 overwinningen. Daar komt niemand in de buurt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
"...in de Tour." Had daar nog bij gemoeten inderdaad.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Inderdaad mooi om hem zo strijdlustig en aanvallend te zien rijden! Maar nog even wachten op week drie met Roglic he. Carrapaz ook wel sterk hoor maar die moest toch wel even passen. Leuk en spannend! het blijft een heel interessant wielerjaar! Rioja in herfstkeuren?! ik ken het alleen als door geel gebied. Zo zie je nog eens iets anders
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid HC
Ik heb het idee dat Roglic toch weg gaat zakken de komende week.
Karapaz verbaasd me toch ook wel. Best een aanvallende renner, krijg vorig jaar het idee dat de Giro meer geluk dat kunnen was en die dat niet zomaar zou herhalen.
Karapaz verbaasd me toch ook wel. Best een aanvallende renner, krijg vorig jaar het idee dat de Giro meer geluk dat kunnen was en die dat niet zomaar zou herhalen.
Veronderstel dat hij nu de Vuelta wint + 2 de plaats in de tour.
Met ritoverwinningen.
Dat hebben er nog niet veel voor elkaar gekregen, in moderne wielertijden.
-
- Forum-lid
Of hij de Vuelta nu wint of niet, Roglic is eigenlijk het gehele seizoen al goed,
Had zelf verwacht dat hij voor de Tour te vroeg in vorm was. Denk tevens dat het verliezen van de TdF een enorme dreun is geweest, maar hij blijft op topniveau presteren.
Diepe buiging voor hem.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Straf dat Remco met zo'n kort seizoen daar tweede staat.