Fietsbroek voor indoor
Hallo,
Iemand ervaring/tips voor een fietsbroek voor binnen? Mijn gewone fiets broeken zijn doorweekt na het rijden. Dus ben op zoek naar een alternatief/ lichte broek voor binnen.
Persoonlijk fan van de sportful kledij. Maar is niet noodzakelijk.
Alvast bedankt voor de info.
Iemand ervaring/tips voor een fietsbroek voor binnen? Mijn gewone fiets broeken zijn doorweekt na het rijden. Dus ben op zoek naar een alternatief/ lichte broek voor binnen.
Persoonlijk fan van de sportful kledij. Maar is niet noodzakelijk.
Alvast bedankt voor de info.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Even naar de kringloopwinkel voor 2 ventilators. Succes gegarandeerd. Verder gebruik ik gewoon oude koersbroeken die ik afdraag.
-
- Forum-lid HC
Doorweekt valt bij mij wel mee. Een goede ventilator (Vacmaster) doet al wonderen. Verder gewoon een oude fietsbroek of die ene gifgroene vol met sponsors, maar die wel gewoon een goede zeem heeft.
Er zijn tegenwoordig gewoon aparte kledinglijnen voor indoor trainen. O.a. broeken zonder bretels en wat meer mesh doorwaai exemplaren.
Er zijn tegenwoordig gewoon aparte kledinglijnen voor indoor trainen. O.a. broeken zonder bretels en wat meer mesh doorwaai exemplaren.
Dus je hebt er x en die draag je ook allemaal tijdens het fietsen?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ventilator(s extra) is de beste optie, ook omdat dat je prestatie ten goede komt, Zweet die "verdampt" op je huid zorgt er namelijk voor dat je lichaam beter afkoelt. Als je zweet in broek of op je huid blijft hangen gebruik je je zweet dus niet optimaal
- Goudhaantje
- Forum-lid
Ik heb wel eens gehoord dat voor indoor een trishort een goede optie is omdat deze een minder dikke zeem heeft en dus minder vocht (zweet bij indoor fietsen) opneemt. Nu het indoor seizoen weer gaat beginnen ga ik dat zelf iig proberen. Ik heb al twee ventilatoren, maar dat lost niet alles op.