Ander toppik tog?
Zou daar nou bij geen enkele ambtenaar een lampje gaan branden over WAT er verboden is bij jeugd vanaf 12?
Giro 2020
dacht dat ook vandenbroeck jurgen derde werd in de tour?galileo2 schreef: ↑27 okt 2020 20:14Ik ben als Belg toch wel jaloers op jullie Nederlanders. 5 podiumplaatsen in de jaren 2000. Wij hebben alleen een podiumplaats van Thomas De Gendt in 2012.daniel1975 schreef: ↑26 okt 2020 11:59Zucht, lekker dan. De ellende van het internet, je moet zelfs dit soort lijstjes eerst zelf controleren voordat je ze postmackersv2.0 schreef: ↑26 okt 2020 10:55 Tof stukje, Hennie Kuiper en Peter Winnen zie ik niet eens in het rijtje staan.![]()
Lijst is inderdaad niet compleet. Is pas vanaf 1980.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

mooi plaatje.
Religieuze bijeenkomsten zijn hier wel beperkt tot 40 personen. Net als NL heeft België de godsdienstvrijheid ook in de grondwet staan. In NL durven ze geen limiet te stellen aan Kerkbijeenkomsten op basis van de grondwet. In België lijkt dit geen discussie.. bijzonder!
Religieuze bijeenkomsten zijn hier wel beperkt tot 40 personen. Net als NL heeft België de godsdienstvrijheid ook in de grondwet staan. In NL durven ze geen limiet te stellen aan Kerkbijeenkomsten op basis van de grondwet. In België lijkt dit geen discussie.. bijzonder!
o'7o
Veel meer, alleen volgend jaar gaat ie er al 4 winnen

Ja, maar dat was achteraf, aan de groene tafel wegens doping-gevallen bij alles en iedereen voor hem (wat het eigenlijk nog triester maakte)
Maar ja, die jongen had de uitstraling van een pak halfvolle melk en had het erg moeilijk om recht te blijven op de fiets

VAM heb je niks aan om bergen onderling te vergelijken..een steilere berg geeft al snel een hogere VAM. De lengte speelt ook mee en de hoogte ook. De stelvio zit je veel hoger dan de grand colombier.raven14 schreef: ↑26 okt 2020 15:19 Moeilijk te zeggen. Dennis stond ondertussen op meer dan 2h; hij heeft zichzelf niet elke dag moeten uitwringen om vooraan te eindigen, dus zal wel wat frisser dan vele anderen geweest zijn. Ook zijn de klimtijden en VAMs op de Stelvio bijvoorbeeld niet zo straf als wat we in de Tour hebben gezien (minder dan 1500 VAM, in de Tour hebben ze bvb de Grand Colombier, met gelijkaardige stijgingspercentages, aan 1600+ VAM beklommen).
Dat hij relatief hoog kan eindigen: waarschijnlijk. Een winnaar: dat betwijfel ik.
Ach Remco is jong. Misschien komt die uitstraling nog.TL@ schreef: ↑28 okt 2020 07:09Veel meer, alleen volgend jaar gaat ie er al 4 winnen![]()
![]()
Ja, maar dat was achteraf, aan de groene tafel wegens doping-gevallen bij alles en iedereen voor hem (wat het eigenlijk nog triester maakte)
Maar ja, die jongen had de uitstraling van een pak halfvolle melk en had het erg moeilijk om recht te blijven op de fiets![]()
![]()
Dus eigenlijk de Belgische Wilco Kelderman....

ps, m'n respect voor Wilco is toch wel gegroeid door de laatste Giro.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig