Dit dus. Ik ben per 1 april eigenaar geworden van een winkel met een dealerschap Specialized, Cervelo, Cube, Open, Pilot en Musing.galileo2 schreef: ↑27 okt 2020 20:50Als je een Tarmac metDI2 wil in een courante maat, zou het wel eens kunnen dat je moet wachten op model 2022.Ernie C. schreef: ↑27 okt 2020 09:52 Ik heb wel mijn twijfels of het wel zo hard zal gaan met de 2021 modellen. Iedereen die een beetje interesse had in te gaan fietsen is dit jaar al begonnen en voor de doorgewinterde wielertoeristen zijn de prijzen wel erg gortig geworden. Die kunnen best nog wel even wachten met een nieuwe fiets.
Ze hebben nu wel de ruimte gecreëerd om 30% korting te geven op de overjarige modellen zullen we maar zeggen #dodemus...
Specialized kan nagenoeg geen Tarmac frame meer leveren voor geheel MY 21. Complete fietsen gaat ook niet lang meer duren. Zelfde geldt voor Epic HT inmiddels. Die is ook al niet meer bij te bestellen.
Iedereen denkt dat de frames en fietsen de uitverkoop in gaan? Think again. Gaat niet gebeuren, ik heb best oke gepre-orderd dacht ik op voorhand maar het is VEEL te weinig. De fietsen vliegen tegen een ongekende snelheid de deur uit.
Geldt overigens niet alleen voor Specialized deze perikelen. Cervelo gaat ook al heel hard die kant 0p, Cube idem. Daar kan ik gewoon geen e-bikes meer bestellen voor geheel MY 21. Alles op en flinke lever-problemen. Elk merk heeft wel zo zijn corona-modellen. Bij Specialized zijn dat de Sirrus en de Diverge. Daarnaast heeft de flink toegenomen vraag naar fietsen en de populariteit van de SL7, en MTB in het algemeen in elk geval gezorgd voor scheefgroei binnen die modellen.