werking bldc motor ebike
hoi ik ben bezig een eigen controller te programeren voor een bldc
ik heb 3 aansluitingen op het wiel voor de drie fasen, en 5 voor de halfsensors.
mijn vraag is waarom is er geen min draad voor de fasen, of word er alleen voltage op gezet en dat is genoeg ?? sorry weet niet goed hoe het precies werkt ik snap pulsing coils maar die hebben altijd een plus en min
ik heb 3 aansluitingen op het wiel voor de drie fasen, en 5 voor de halfsensors.
mijn vraag is waarom is er geen min draad voor de fasen, of word er alleen voltage op gezet en dat is genoeg ?? sorry weet niet goed hoe het precies werkt ik snap pulsing coils maar die hebben altijd een plus en min
ok ik ben erachter waarom er geen min is, nu ik beter kijk heb ik 2x6 snoertjes eruit komen en 3 voor de fases. waarom 12 connecties voor hallsensors?? en waarom 2 sets, ik begrijp dat je 5 snoertjes nadig hebt voor de hallsensor maar ik heb er 12
- devriesman
- Forum-lid
Ik ben nog aan het zoeken maar kan niets vinden op mijn racefiets
Ben altijd blij met alles op stroom dat het het doet als je het knopje omgooit. Misschien dat ik daarom geen elektrische fiets heb.
Waarom zou je knutselen aan zo'n ding?
Ben altijd blij met alles op stroom dat het het doet als je het knopje omgooit. Misschien dat ik daarom geen elektrische fiets heb.
Waarom zou je knutselen aan zo'n ding?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zoals benzine scootertjes vroegah en misschien nog wel worden opgevoerd, zijn er nu hele volksstammen bezig Ebikes wat sneller te laten gaan dan de voor velen te saaie 25 km/u.....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- devriesman
- Forum-lid
Ik weet het. Had een Zündapp die netjes 70 liep.
Maar die gammele Stella's zou ik toch lekker 25 laten lopen. Dat is hard genoeg, voor een goede crash.
Maar die gammele Stella's zou ik toch lekker 25 laten lopen. Dat is hard genoeg, voor een goede crash.