Mountainbike Show Your Stuff
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Mooi zwart is niet lelijk. Zelf zou ik niet meer zonder verende voorvork willen/durven te rijden in het terrein, maar 750 gram is mooie winst.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prima invulling van de vrijdag!
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Mooi fietsen heren!
Ik zit ook steeds te denken aan een fully, maar ik rijd eigenlijk veel te weinig op de MTB.
En het werken met een hardtail vind ik ook leuk
Ik zit ook steeds te denken aan een fully, maar ik rijd eigenlijk veel te weinig op de MTB.
En het werken met een hardtail vind ik ook leuk
- ridefreeordie
- Forum-lid
Hierbij mijn alweer oude trouwe beestje.
In 2013 opgebouwd toen ik nog aan de voet van de Jura woonde met een SLX triple groep, Rockshox Sektor Dual Position Coil (120 of 150 mm veerweg), wieltjes met blauwe Hope naafjes, en later ook nog een Gravity Dropper zadelpen (niet op deze foto).
Inmiddels woon ik alweer ruim een jaar in NL en heb vorig weekend de fiets wat meer voor het Nederlandse werk omgebouwd. Simpelweg de 32 overgehouden en een NOS Magura TS8 100 mm erin. Scheelde zo bijna 1,5 kilo in totaal!
De Sektor en dropper post bewaar ik nog wel mocht ik ooit weer in ruiger terrein verkeren. (of wellicht doorverkopen voordat de 26'' zijn uitgestorven )
In 2013 opgebouwd toen ik nog aan de voet van de Jura woonde met een SLX triple groep, Rockshox Sektor Dual Position Coil (120 of 150 mm veerweg), wieltjes met blauwe Hope naafjes, en later ook nog een Gravity Dropper zadelpen (niet op deze foto).
Inmiddels woon ik alweer ruim een jaar in NL en heb vorig weekend de fiets wat meer voor het Nederlandse werk omgebouwd. Simpelweg de 32 overgehouden en een NOS Magura TS8 100 mm erin. Scheelde zo bijna 1,5 kilo in totaal!
De Sektor en dropper post bewaar ik nog wel mocht ik ooit weer in ruiger terrein verkeren. (of wellicht doorverkopen voordat de 26'' zijn uitgestorven )
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
- borgmonster
- Forum-lid
En vrouwlief rijdt zo te zien met de bagage achterop? Manmanman.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
-
- Forum-lid HC
Ze heeft een elektrische fiets, geen medelijden dus!borgmonster schreef: ↑08 nov 2020 20:23 En vrouwlief rijdt zo te zien met de bagage achterop? Manmanman.
Crisis, wat zoeken of niet? Vrouw met bagage of haar elektrische stadfiets en alle alarm bellen gaan af. Ik dacht dat Nederlands ondertussen wat progressiever was.borgmonster schreef: ↑08 nov 2020 20:23 En vrouwlief rijdt zo te zien met de bagage achterop? Manmanman.
Ik dacht dat een bagagedrager daar ook voor diende?borgmonster schreef: ↑08 nov 2020 20:23 En vrouwlief rijdt zo te zien met de bagage achterop? Manmanman.
Eneuh... de Bosch motor kan dat extra gewicht wel aan hoor.