Wat vragen we aan de Sint in 2020?
Mijn favoriete topic van het jaar. Wat vragen we aan de Sint in 2020? Fietsgerelateerd natuurlijk en in plaats van de Sint mag je ook die Amerikaanse klootzak, de Kerstman, lezen.
Ik trap af
- gereedschap om BB86 in te persen/uit te drijven (tips zijn welkom, had deze op het oog)
- Joe Blow omdat mijn SKS niet goed af te lezen is, wat voor de MTB een probleem is
- 2 nieuwe Camelback Podiums (oude zijn wel aan vervanging toe)
- glazen voor speciaalbier
Ik trap af
- gereedschap om BB86 in te persen/uit te drijven (tips zijn welkom, had deze op het oog)
- Joe Blow omdat mijn SKS niet goed af te lezen is, wat voor de MTB een probleem is
- 2 nieuwe Camelback Podiums (oude zijn wel aan vervanging toe)
- glazen voor speciaalbier
Laatst gewijzigd door havana op 14 nov 2020 08:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuk, welke? Puky? Daar heb ik wel erg goede ervaringen mee.
Laatst gewijzigd door havana op 14 nov 2020 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier ook Puky. Onverwoestbaar ook.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Daar heb ik nog niet naar gekeken.
In eerste instantie zal ik kijken naar een 10" en luchtbanden, naast een mooi kleurtje natuurlijk.
Bedankt al voor de tip.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
@ nijkie
Is dat niet een beetje duur voor de Sint Waarom een nieuwe trouwens, bevalt de Cube niet?
Is dat niet een beetje duur voor de Sint Waarom een nieuwe trouwens, bevalt de Cube niet?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Havana bedoelde Sinterklaas 2020 hoor. Een nieuwe fiets valt met de huidige levertijden onder Sinterklaas 2021
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik heb de Rotor Inpower voorzichtig op mijn lijstje staan. Wil al 2,5 jaar een vermogensmeter, maar een niet nader te noemen firma heeft sinds die tijd wat leveringsproblemen.