Forum weer traag!
Hoezo? Heb je daar een abonnement op dan?
Ik gok dat ook hier de 80-20 regel van toepassing is, namelijk dat 80% van de forumbezoekers geen abonnement heeft en dat ook niet overweegt.
Zoals ik al eens erder opmerkte, en dat bevestigd zie doordat 'ze' niks aan het forum doen, het kan de eigenaar geen reet schelen.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Verschrikkelijk... Soms 30 seconden wachten. Tergend....
[
... Ook geen reclame voor het blad fiets.
[/quote]
Ik gok dat ook hier de 80-20 regel van toepassing is, namelijk dat 80% van de forumbezoekers geen abonnement heeft en dat ook niet overweegt.
Zoals ik al eens erder opmerkte, en dat bevestigd zie doordat 'ze' niks aan het forum doen, het kan de eigenaar geen reet schelen.
[/quote]
Ik heb een abonnement, maar nu opgezegd. Blad is ongeveer afspiegeling van de advertenties op het forum. De testen zijn zeer matig en de besproken nieuwe spullen zijn al niet meer nieuw.
... Ook geen reclame voor het blad fiets.
[/quote]
[/quote]
Ik heb een abonnement, maar nu opgezegd. Blad is ongeveer afspiegeling van de advertenties op het forum. De testen zijn zeer matig en de besproken nieuwe spullen zijn al niet meer nieuw.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier nu snel.
Less is bore
-
- Forum-lid
Bij mij is het forum weer tergend traag. De reclame’s die laden dan wel weer snel in. Draai dat toch eens om.