Look
-
- Forum-lid
Haha, wat een klucht. Maarja, voor fietsen waarop allebei model 785 Huez RS staat zijn de verschillen toch wel aanzienlijk. Ze hebben de decal op de zadelbuis overigens ondersteboven geplakt lijkt het
-
- Forum-lid
Hallo, ik heb verschillende fietsen waaronder ook een Look Aerolight 695 waar ik echter heel wat problemen mee heb.
Na het fietsen in de regen moet ik telkens de roulementen van de zed2 crank vervangen en na enige tijd zit er zelfs water in m'n crankarmen!
Iemand ook dit probleem en hoe te verhelpen?
Info of hulp via Look verdeler België ( actionsports)is nihil.
Na het fietsen in de regen moet ik telkens de roulementen van de zed2 crank vervangen en na enige tijd zit er zelfs water in m'n crankarmen!
Iemand ook dit probleem en hoe te verhelpen?
Info of hulp via Look verdeler België ( actionsports)is nihil.
Beste lezer, iemand ervaring met de Look 795 blade RS? In het blad Grinta is deze fiets getest door Tom Boonen die nogal enthousiast was over deze fiets. Nu staat Boonen ook op de site van Look, dus dat zegt ook weer niet alles. Daarom graag jullie ervaringen.
Ervaring zul je hier niet veel vinden en zeker niet van mensen die ook nog eens kritisch durven te zijn op hun dure aankoop.
Maar het is wel een hele gave fiets, aero zonder de clichés die andere merken eraan geven. Zeker in het metallic blauw een beauty.
Wat mij betreft ben je gewoon the man als je voor deze kiest.
Maar het is wel een hele gave fiets, aero zonder de clichés die andere merken eraan geven. Zeker in het metallic blauw een beauty.
Wat mij betreft ben je gewoon the man als je voor deze kiest.
Campagnolo Ultra Dork
Helemaal eens, is ook mijn favoriete kleur. Ik vind alleen de bovenbuis merkwaardig kort. 54,5 cm voor maat L. Dat is 3 cm korter dan mijn Storck. Vandaar dat ik graag ervaringen van gebruikers zou willen horen. Ik besef dat er niet veel zijn, gelet op het aantal dealers. Dat is bij Storck al niet veel anders, helaas.
Dat komt door de erg steile zitbuishoek. De reach is wel heel normaal. Of het past hangt dus vooral af van hoever het zadel naar achter moet en kan. Ik weet ook niet of de zadelpen meer setback heeft dan normaal. Dat lijkt mij wel maar je weet naar nooit met die rare Fransen.
Campagnolo Ultra Dork
Schoonbroer heeft die schitterend mooie. 795sl in die overdreven sprankelende blauwe kleur.
Fietsje om jaloers op te zijn.
Ik zal eens kijken als ik er foto’s van heb.
Hij is er tevreden over, maar een fiets van dat bedrag, is hopelijk ook helemaal top
Fietsje om jaloers op te zijn.
Ik zal eens kijken als ik er foto’s van heb.
Hij is er tevreden over, maar een fiets van dat bedrag, is hopelijk ook helemaal top