Wat is het probleem? Gezien de levertijden van Spesh vinden hun klanten dat geen enkel probleem en betalen ze het er graag voor.
Specialized
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Opvallend de Expert bij B-C te DE heeft geen DI2 en die op de NL Specialized site wel, dit zou een prijsverschil mogelijk verklaren.
De Pro lijkt wel gelijk en daar zit ook een verschil in van €600 hier mag je gewoon langer voor sparen
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
De fietsenzaak in het dorp verkoopt dit merk. De service is er prima en je wilt de lokale ondernemer ook wat steunen in deze tijd. Mocht er onderhoud of reparatie nodig zijn dan ben ik er snel.
Ze doen hun uiterste best om de fiets geleverd te krijgen. Verkopen ook ander merk, maar die leveren denk ik niet sneller.
Race: Trek 1.7 Shimano 105
MTB: Merida Big Nine 700 tft
MTB: Merida Big Nine 700 tft
Ik ben al een tijd aan het kijken voor een Diverge en zie net dat Spez gewoon midden in het seizoen de prijzen heeft verhoogd op bestaande modellen met een paar honderd (instap modellen) tot 1000 euro op high end fietsen.
Is hier sprake van een bug op de site of worden we gewoon keihard bedonderd? Dit zijn gewoon dezelfde 2021 modellen als voorheen.
Is hier sprake van een bug op de site of worden we gewoon keihard bedonderd? Dit zijn gewoon dezelfde 2021 modellen als voorheen.
-
- Forum-lid
Afgelopen week een Roubaix gekocht uit voorraad voor de 2020 prijs, Blij dat iemand ook gewoon een 61 maat heeft staan. Ze bouwen hem op mijn verzoek om naar DI2.
Ik kan niet wachten om hem op te halen
Ik kan niet wachten om hem op te halen
- daniel1975
- Forum-lid HC
De fan-boyzzz blijven gewoon kopen hoor.
Helemaal koekoek als je het mij vraagt.
Helemaal koekoek als je het mij vraagt.
Less is bore
Een beetje prijsverschil mag best en ik snap ook nog wel dat prijzen mits goed onderbouwd kunnen stijgen maar dit is pure onzin als je het mij vraagt.
De NL prijzen zijn gestegen, UK prijzen zijn gestegen, eigenlijk overal behalve in de VS daar kost het 2021 model (Q4) nog net zoveel als maanden geleden in Q1.
US Diverge E5 Comp EUR 1773 ($2100)
NL Diverge E5 Comp EUR 2499 ($2959)
US Diverge Expert Carbon EUR 4054 ($4800)
NL Diverge Expert Carbon EUR 5799 ($6.866)
Leg dat maar eens uit en dat verschil zit 'em niet voor dit bedrag in importheffingen.
Corona, productie-, transportkosten en extra vraag geldt voor de hele wereld maar niet voor Murica?
De NL prijzen zijn gestegen, UK prijzen zijn gestegen, eigenlijk overal behalve in de VS daar kost het 2021 model (Q4) nog net zoveel als maanden geleden in Q1.
US Diverge E5 Comp EUR 1773 ($2100)
NL Diverge E5 Comp EUR 2499 ($2959)
US Diverge Expert Carbon EUR 4054 ($4800)
NL Diverge Expert Carbon EUR 5799 ($6.866)
Leg dat maar eens uit en dat verschil zit 'em niet voor dit bedrag in importheffingen.
Corona, productie-, transportkosten en extra vraag geldt voor de hele wereld maar niet voor Murica?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC