Cancellara
fietspraat schreef:fastrider schreef:weet iemand trouwens waarom Cancellara daar niet op de teamfiets rijdt?
Men mocht in die tijdrit, (want Cancellara is wereldkampioen tijdrijden en mag alleen dan het regenboogtenue aantrekken) geen tijdritfietsen gebruiken.
Dus heeft Leopard waarschijnlijk een speciale Trek uit de kast gehaald die geen tijdritfiets is, maar qua eigenschappen deze wel benaderd.
Men mocht overigens ook geen tijdrithelm op
Voor zover ik zie is de fiets een normale Madone, vergelijk de fietsen maar is met de normale Madone.
De andere van Leopard reden wel met de teamfiets(volgens mij..)
Dus ik blijf het vreemd vinden..
-
- Forum-lid
Wat een discussies over bierbuiken...
Mijn vraag was alleen of zoiets was te krijgen.
En dan komt het arrogantieniveau van de amateurs op!
Leek me gewoon interessant, zo'n mooi pak in de verkoop.
Cancellara blijft een beest!
"Pain is temporary. Quitting lasts forever"
� Lance Armstrong
� Lance Armstrong
fastrider schreef:fietspraat schreef:fastrider schreef:weet iemand trouwens waarom Cancellara daar niet op de teamfiets rijdt?
Men mocht in die tijdrit, (want Cancellara is wereldkampioen tijdrijden en mag alleen dan het regenboogtenue aantrekken) geen tijdritfietsen gebruiken.
Dus heeft Leopard waarschijnlijk een speciale Trek uit de kast gehaald die geen tijdritfiets is, maar qua eigenschappen deze wel benaderd.
Men mocht overigens ook geen tijdrithelm op
Voor zover ik zie is de fiets een normale Madone, vergelijk de fietsen maar is met de normale Madone.
De andere van Leopard reden wel met de teamfiets(volgens mij..)
Dus ik blijf het vreemd vinden..
Deze Madone heeft omzien een voor- en achter aluminiumpad, die niet bedekt is met carbon. Bij de "gewone" Madone's zit het pad volledig verwerkt/ingegoten met carbon, alleen als je het wiel uithaalt zie je het pad nog. Misschien is dit de beruchte Paris-Roubaix fiets van Trek voor Fabian.
Misschien zit ik er ook helemaal naast, maar ik denk dat het daarmee te maken heeft...
Trek Madone 5.2 2011, Shimano Ultegra
Trek Madone 6.5 pro 2009 (paintjob), Sram Force
Trek Madone 6.5 pro 2009 (paintjob), Sram Force
Lavsson schreef:Hoezo arrogantieniveau?
Omdat je wordt behoed voor een genante vertoning?
Nou ja, als iemand zo'n shirt of pak mooi vindt dan mag dat toch. Zelf zou ik het niet zo snel kopen, maar daar gaat het niet om. Wie zijn wij om te oordelen hoe een ander zijn sport beoefent (met of zonder bierbuik of wat dan ook)?
Ik vind een aantal van de reacties een pagina terug ook getuigen van weinig respect voor je medefietsers (anders komt de knipoog ook niet echt duidelijk over)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Maillot Jaune schreef:Wat een discussies over bierbuiken...
Weet je wat jij moet doen? Gewoon zo'n ding aantrekken en afgaan! Dat moet je doen!
(Vrij naar de Jisefet Lullo's)
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:Dat is ook uitermate triest.
+1
Less is bore
Fietsers zijn gewoon zielig volk. Je moet aantrekken wat je leuk vindt, en #$%^* aan een ander hebben.
Ik fiets iedere dag woon-werk, met rugzak. Fiets ik anoniem (zonder reclame) wordt er gedaan alsof je niet gezien wordt. Trek de volgende dag het clubtenue van de wielerclub aan, zegt "ineens" iedereen gedag, dan hoor ik er "waarschijnlijk" bij.
Ik fiets iedere dag woon-werk, met rugzak. Fiets ik anoniem (zonder reclame) wordt er gedaan alsof je niet gezien wordt. Trek de volgende dag het clubtenue van de wielerclub aan, zegt "ineens" iedereen gedag, dan hoor ik er "waarschijnlijk" bij.