Jazeker. Het lichaam is gemaakt om in korte tijd zo veel mogelijk energie op te slaan. Na een vette mammoet kon het zomaar weer een week of twee drie duren voor je de volgende te pakken had. Dus opslaan wat er nu voorhanden is. Dan een beetje uitbuiken wat nootjes rapen en op naar het volgende jachtstekkie.
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- thestudent
- Forum-lid HC
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Normaal gewicht is een uitvinding van de moderne medische wetenschap, gewichtsschommelingen ten behoeve van seizoenen is een veel en veel ouder fenomeen.
Heel oud worden is ook geen functie van de menselijke soort, zodra er nakomelingen groot zijn houdt het op , in die tijd werden mensen ook niet ouder dan 50 en dat was meer dan genoeg.
Heel oud worden is ook geen functie van de menselijke soort, zodra er nakomelingen groot zijn houdt het op , in die tijd werden mensen ook niet ouder dan 50 en dat was meer dan genoeg.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
In het cyclische de cyclus voorspellen is niet zo heel profetisch.
Het is gewoon een kwestie van dat die revolutie er komt net zo goed als dat er een ook weer nieuw virus komt.
Die virussen laten zich wat dat betreft wat lastiger voorspellen,
Klopt. Ons lichaam is nog geprogrammeerd zoals 10.000 jaar geleden. In tijd van overvloed slaat het lichaam zeer efficient energie op in de vorm van vet, om die in tijden van schaarste weer aan te kunnen spreken. Alleen kennen we, in veel delen in de wereld, geen tijden van schaarste meer. Weg is de cyclus.
Je zal dus in bepaalde mate actief die balans moeten bewaken. Bewust zijn van wat je eet en hoeveel, en genoeg beweging daar tegenover zetten, zal voor velen voldoende zijn om overgewicht buiten de deur te houden.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Jager ? of is het een hamster?
https://www.ad.nl/koken-en-eten/afvalle ... ~a4084823/
https://www.ad.nl/koken-en-eten/afvalle ... ~a4084823/
Kan me in jouw eetlust vergissen, maar ik gok dat je met een mammoet wel een weekje of drie toe kan, hoor.thestudent schreef: ↑18 nov 2020 11:11Na een vette mammoet kon het zomaar weer een week of twee drie duren voor je de volgende te pakken had.
Vorsprung durch Pedantik
Niets vult zo goed als een lekkere Mammoet-burger. Mmmm.
Voor geïnteresseerden: dat vet vasthouden ooit een evolutionair voordeel had is al een halve eeuw geleden geopperd, deze theorie staat bekend als de "thrifty gene hypothesis"
Voor geïnteresseerden: dat vet vasthouden ooit een evolutionair voordeel had is al een halve eeuw geleden geopperd, deze theorie staat bekend als de "thrifty gene hypothesis"
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- thestudent
- Forum-lid HC
Je moest in die tijd je kerstdiner ook wel met meer dan maximaal drie gasten delen.alien schreef: ↑18 nov 2020 12:24Kan me in jouw eetlust vergissen, maar ik gok dat je met een mammoet wel een weekje of drie toe kan, hoor.thestudent schreef: ↑18 nov 2020 11:11Na een vette mammoet kon het zomaar weer een week of twee drie duren voor je de volgende te pakken had.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
In het dorp waar ik vandaan kom, geldt een vergunningsplicht voor het afschieten van carbid. Er wordt o.a. gecheckt op vrije ruimte naar de buren toe (ze zijn er zelfs nog wel eens voor aan de deur geweest van de gemeente).thestudent schreef: ↑18 nov 2020 10:12 Carbid schieten in de stad is toch al verboden. En als mensen dat gaan doen dan gaan er nog een hoop ruiten sneuvelen.
In een woonwijkje op de openbare weg gaan goochelen met een melkbus gaat dus niet wat worden (of er op oudejaarsdag ook op gehandhaafd wordt is een tweede...)
Ik moet trouwens zeggen dat het mij wel enigszins verbaasd hoe makkelijk ook onze staatsomroep carbid bijna als alternatief voor vuurwerk aan lijkt te reiken (zelfs op het jeugdjournaal). T.o.v. legaal knalvuurwerk vraag ik me af wat veiliger is...