Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Wat heeft je werk nou met die app te maken?
Die app is per definitie niet betrouwbaar?! Dan heb je voor je werk in de zorg er al helemaal geen flikker aan.
Voorbeeld jij zit in je auto te wachten voor het stoplicht pal naast je staat een fietser die corona heeft (gehad) de app meld dat jij binnen 1 meter met een corona patiënt in aanraking bent geweest. Nou lekker dan.
Die app is per definitie niet betrouwbaar?! Dan heb je voor je werk in de zorg er al helemaal geen flikker aan.
Voorbeeld jij zit in je auto te wachten voor het stoplicht pal naast je staat een fietser die corona heeft (gehad) de app meld dat jij binnen 1 meter met een corona patiënt in aanraking bent geweest. Nou lekker dan.
Laat maar zitten ...
Als ik 15 minuten voor een rood verkeerslicht moet wachten, ben ik voor dat die tijd is verstreken door rood gegaan of omgekeerd.
Je mist mijn punt duidelijk.
Appje op je phone zegt gewoon helemaal niks.
Wat het wel doet is, polariseren, angst zaaien en tweedeling veroorzaken.
Dat laatste is nergens voor nodig, er komt simpelweg te weinig bruikbaars uit om iets positiefs mee te doen.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Premier Rutte: kabinet denkt na over indirecte vaccinatieplicht
Kijk eens, onze Zonnekoning heeft niet eens in de gaten dat hij zijn untergang weer een stap dichterbij brengt.
Kijk eens, onze Zonnekoning heeft niet eens in de gaten dat hij zijn untergang weer een stap dichterbij brengt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kan zijn, maar ik vind een plicht wel heel ver gaan. Volgens mij kennen we geen vaccinatie plicht in NL, dus vraag mij af waarom ze dat nu wel gaan willen regelen.
Voelt niet oke, los van mijn eigen mening of ik wel of niet wil vaccineren. Weet dat echt nog niet. Staat los van wantrouwen of het wel of niet voldoende getest is, die normen zijn echt heel streng.
Voelt niet oke, los van mijn eigen mening of ik wel of niet wil vaccineren. Weet dat echt nog niet. Staat los van wantrouwen of het wel of niet voldoende getest is, die normen zijn echt heel streng.
Less is bore
Voer voor juristen maar een vaccinatieplicht gaat in tegen artikel 11 van de grondwet, integriteit van het lichaam.
Die wet is bedoelt om burgers te beschermen tegen de overheid. Soms kan dat heel onrechtvaardig lijken zoals bij een verkeersongeval waarbij bij een overduidelijk dronken bestuurder niet zomaar bloed afgenomen kan worden.
D66 heeft eerder laten zien met de orgaanroof wet dat ze zich weinig aantrekt van dit artikel.
Mensen letterlijk buitensluiten zoals Rutte nu voorstelt is in strijd met artikel 1. van de Grondwet.
De zonnekoning en zijn neefje hadden het moeten houden bij een dringend advies.
Nu jagen ze alleen maar meer burgers de gordijnen in inclusief een steeds grotere groep mensen in de zorg die vanwege hun beroep mogelijk verplicht worden zich te laten vaccineren.
Gelukkig hebben we personeel zat in de zorg en maakt het niet uit als de helft tot ontslag gedwongen word omdat ze een chemisch goedje van de zwager van hugoschenko weigeren..
Die wet is bedoelt om burgers te beschermen tegen de overheid. Soms kan dat heel onrechtvaardig lijken zoals bij een verkeersongeval waarbij bij een overduidelijk dronken bestuurder niet zomaar bloed afgenomen kan worden.
D66 heeft eerder laten zien met de orgaanroof wet dat ze zich weinig aantrekt van dit artikel.
Mensen letterlijk buitensluiten zoals Rutte nu voorstelt is in strijd met artikel 1. van de Grondwet.
De zonnekoning en zijn neefje hadden het moeten houden bij een dringend advies.
Nu jagen ze alleen maar meer burgers de gordijnen in inclusief een steeds grotere groep mensen in de zorg die vanwege hun beroep mogelijk verplicht worden zich te laten vaccineren.
Gelukkig hebben we personeel zat in de zorg en maakt het niet uit als de helft tot ontslag gedwongen word omdat ze een chemisch goedje van de zwager van hugoschenko weigeren..
- thestudent
- Forum-lid HC
Het is nog te vroeg om mensen de gordijnen in te jagen. Laat ze eerst nadenken over hoe ze een dergelijk grote vaccinatiecampagne gaan organiseren. Denk daarna pas aan hoe je je doelgroep overtuigt. Met dit soort uitlatingen ( die duidelijk tegen onze grondwetten ingaan ) lukt dat overtuigen niet. En iedereen die je nu de gordijnen in jaagt kan je later nog maar moeilijk terugwinnen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Inderdaad, we hebben voorlopig alleen nog maar vaccins uit het "America first" land.
Eerst de vaccins hebben, dan eens kijken hoe je iedereen die het wil twee spuiten kan geven zonder het teveel geld kost (want dat is blijkbaar al uitgegeven aan de KLM). Pas als dat allemaal is gedaan, moeten we ons daar druk om maken.
Eerst de vaccins hebben, dan eens kijken hoe je iedereen die het wil twee spuiten kan geven zonder het teveel geld kost (want dat is blijkbaar al uitgegeven aan de KLM). Pas als dat allemaal is gedaan, moeten we ons daar druk om maken.
Campagnolo Ultra Dork