BigRingVR - real life video training
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier ligt een 200+ verbinding en dat gaat ook dikke prima. Ik hoef nooit de downloaden.
Less is bore
Je kunt de vorige versie hier downloaden: https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/b ... 14.0.0.dmgrene schreef: ↑21 nov 2020 10:29 Afgelopen week 2 ritten gedaan met de nieuwe software update van BigRing VR en het probleem is een schokkend beeld. Net alsof de verbinding hapert en niet vooruit wil gaan. Snelheid en wattages zijn wel goed, en de 2 ritten zijn van te voren gedownload op mijn MacBook ( Catalina 10.15.7 ).
Mijn internet snelheid is ruim voldoende met gemiddeld 70Mbps, dus dat kan het euvel ook niet zijn. Hebben meer mensen ervaring na de update ??
En is terug gaan naar de vorige software versie een optie - en is dit mogelijk ?
Wat je ook zou kunnen proberen is een herstart van je computer. Het lijkt/is een beetje een Windows-oplossing, maar ik heb wel eens meegemaakt dat alles (niet alleen BigRingVR) traag was en na een herstart weer goed. Als je al regelmatig opnieuw opstart is dit natuurlijk geen oplossing.
Mijn Macbook start elke dag sowieso even opnieuw op. Ik heb de 6.14 gedownload en geinstalleerd - ik ga het morgen proberen en hou jullie op de hoogte.ibooij schreef: ↑21 nov 2020 19:10Je kunt de vorige versie hier downloaden: https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/b ... 14.0.0.dmgrene schreef: ↑21 nov 2020 10:29 Afgelopen week 2 ritten gedaan met de nieuwe software update van BigRing VR en het probleem is een schokkend beeld. Net alsof de verbinding hapert en niet vooruit wil gaan. Snelheid en wattages zijn wel goed, en de 2 ritten zijn van te voren gedownload op mijn MacBook ( Catalina 10.15.7 ).
Mijn internet snelheid is ruim voldoende met gemiddeld 70Mbps, dus dat kan het euvel ook niet zijn. Hebben meer mensen ervaring na de update ??
En is terug gaan naar de vorige software versie een optie - en is dit mogelijk ?
Wat je ook zou kunnen proberen is een herstart van je computer. Het lijkt/is een beetje een Windows-oplossing, maar ik heb wel eens meegemaakt dat alles (niet alleen BigRingVR) traag was en na een herstart weer goed. Als je al regelmatig opnieuw opstart is dit natuurlijk geen oplossing.
Thnx.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Volgens mij opgelost, wel even de laatste versie downloaden!
Ik had hier inderdaad ook even een bericht moeten zetten. We hebben emails verstuurd, maar die komen niet bij iedereen aan, of komen in de Spam-box terecht.
Ik moet zeggen dat het schaamrood me op de kaken stond bij deze bug. Excuses voor de overlast.
Ik moet zeggen dat het schaamrood me op de kaken stond bij deze bug. Excuses voor de overlast.