Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik hou het in de gaten. Leuk voor de nieuwe fietsPhilippos schreef: ↑18 nov 2020 12:06 Setje komt regelmatig aan bod met kortingen. Er is ook een forumlid geweest die de vorige kortingsronde had gemist. Na het verzenden van een aardig mailtje naar de klantenservice, kon hij het setje alsnog kopen voor de afgeprijsde prijs. Mocht iemand denken, f*ck, ik ben te laat
Ik heb de Pro Stealth nu ruim 2 jaar en erg tevreden van (heb ook de offroad versie op de gravelfiets)
Jammer genoeg gisteren gemerkt dat zadel in het midden is gebroken:
Heb een mailtje naar Bike24 gestuurd (garantie is eigenlijk voorbij want het zadel is van september 2018) maar niet geschoten, is altijd mis.
Doen ze garantie-gewijs niets, dan bestel ik opnieuw hetzelfde zadel (hopelijk gaat het dan wat langer mee )
Jammer genoeg gisteren gemerkt dat zadel in het midden is gebroken:
Heb een mailtje naar Bike24 gestuurd (garantie is eigenlijk voorbij want het zadel is van september 2018) maar niet geschoten, is altijd mis.
Doen ze garantie-gewijs niets, dan bestel ik opnieuw hetzelfde zadel (hopelijk gaat het dan wat langer mee )
Dam you, gepersonaliseerde Facebook advertenties!!
(Tijdelijk?) Speelgoed voor deze winter.
(Tijdelijk?) Speelgoed voor deze winter.
- fietser1972
- Forum-lid
Nieuwe schoenen voor op de racefiets:
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
Welk specifiek model is dit?
- fietser1972
- Forum-lid
Gaerne G. Chrono met carbon zool
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral