Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Mooie data
In rood de coronagevallen in de placebogroep, in blauw die in de ingeënte groep, bij Pfizers vaccin. Na 1 dosis al.
In rood de coronagevallen in de placebogroep, in blauw die in de ingeënte groep, bij Pfizers vaccin. Na 1 dosis al.
Dat ziet er overtuigend uit. Beetje jammer alleen dat de Britten dit nu al in hun inwoneres kunnen spuiten, en dat wij de door de opperclown beloofde startdatum hiervoor op 4 januari zeer waarschijnlijk niet gaan halen.
On topic: wie hier gaat zich trouw houden aan de max 3 andere mensen >13 jr bij het kerstdiner?
On topic: wie hier gaat zich trouw houden aan de max 3 andere mensen >13 jr bij het kerstdiner?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Me too. Normaal zitten we aan het kerstdiner bij mijn schoonouders met mijn zwager en zijn vrouw erbij, nu om-en-om. Wij doen sowieso maar 1 kerstdiner want mijn vrouw moet altijd 1 dag werken met kerst.
Ik niet. Er zal 1 volwassene teveel zijn bij mijn ouders op 1e kerstdag.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Dingen als kerstdiners heb ik nooit gedaan, toe het toch ooit eens dreigde heb ik bij de lokale Chinees voor 100€ besteld > succes.
Wie ik in m'n huis laat of met hoeveel ik ergens op bezoek ga, daarbij ga ik nul rekening houden met op een persconferentie ter berde gebrachte getallen.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Van jou had ik geen ander antwoord verwacht Keez
(beide delen)
(beide delen)
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik.53x11 schreef: ↑09 dec 2020 11:57 Dat ziet er overtuigend uit. Beetje jammer alleen dat de Britten dit nu al in hun inwoneres kunnen spuiten, en dat wij de door de opperclown beloofde startdatum hiervoor op 4 januari zeer waarschijnlijk niet gaan halen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik niet...
Je mag hier namelijk met 6 volwassenen en een bussel kinderen vieren (wordt oud en nieuw)
Kerst met zijn tweetjes
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC