Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Ik ga er trouwens serieus rekening mee houden dat ik voor het eerst in 25 jaar dat ik mijn winkel heb een aantal weken de deuren zal moeten sluiten. Jeuh een paar weken of langer “vakantie”
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben het zeker lang niet altijd eens met Rico, maar dit een mooie kans voor bezinning noemen gaat mij wel te ver. Het sluiten van winkels, zeker de komende weken, is een draconische maatregel die ondernemers heel veel geld gaat kosten.
Absurd dat men het serieus overweegt.
In Duitsland is de kogel al door de kerk, ook scholen en kinderopvang dicht. Hoop dat ze het hier beperkten tot online les en dat ze van de opvang af blijven. Onze dochter vind de vakantie-bso super leuk en zou dan weer 3-4 weken alleen bij papa en mama zitten. Laat die kinderen alsjeblieft kind zijn en lekker met elkaar spelen.
Absurd dat men het serieus overweegt.
In Duitsland is de kogel al door de kerk, ook scholen en kinderopvang dicht. Hoop dat ze het hier beperkten tot online les en dat ze van de opvang af blijven. Onze dochter vind de vakantie-bso super leuk en zou dan weer 3-4 weken alleen bij papa en mama zitten. Laat die kinderen alsjeblieft kind zijn en lekker met elkaar spelen.
Less is bore
Daniël hoe lang blijf je nog op de herhaalstand. Niet alleen je dochter en jullie hebben het lastig. Wie niet, zou ik zeggen.
En dat het niet makkelijk is om de pandemie in te dammen is wel duidelijk. Er is geen land dat een "leuke" oplossing heeft.
En dat het niet makkelijk is om de pandemie in te dammen is wel duidelijk. Er is geen land dat een "leuke" oplossing heeft.
Wat ik trouwens ook serieus mis. Zijn gewoon leuke hardloop wedstrijdjes. Of een sportieve triathlon.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik blijf net zo lang herhalen tot er een fatsoenlijk plan ligt. En fatsoenlijk betekent consistent, doordacht, consequent en gebaseerd op feiten.
Al die paniekvoetballerij en economie verwoestende maatregelen lijken verrot weinig te helpen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat bedoel ik, RIVM let niet goed op
Less is bore
In een ander topic val je me steeds weer aan als ik reageer. Best vreemd. Maar het is nogal makkelijk als je geen verantwoordelijkheid hebt om op een fietsforum iets te roepen.daniel1975 schreef: ↑13 dec 2020 13:16Ik blijf net zo lang herhalen tot er een fatsoenlijk plan ligt. En fatsoenlijk betekent consistent, doordacht, consequent en gebaseerd op feiten.
Al die paniekvoetballerij en economie verwoestende maatregelen lijken verrot weinig te helpen.
-
- Forum-lid
Dit forum is voor sommige de enige uitlaatklep in deze moeilijke tijden....
Het zal zeker een uitlaatklep zijn (pro tip: het werkt een beetje, maar lang niet zo goed als zelf op de fiets stappen).
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Net even een stukje gefietst. Lekkere uitlaatklep
-
- Forum-lid HC
Het is wel keihard voor de middenstand, die het al lastig heeft.
Ik vrees binnen twee jaar extreme leegstand en lege binnensteden van middelgrote steden.
De online winkels krijgen het wel in de schoot geworpen.
"Sluit" die dan ook, lever niet zolang de winkels dicht zijn. Post NL etc. Lijken me niet dicht gaan.
Ik vrees binnen twee jaar extreme leegstand en lege binnensteden van middelgrote steden.
De online winkels krijgen het wel in de schoot geworpen.
"Sluit" die dan ook, lever niet zolang de winkels dicht zijn. Post NL etc. Lijken me niet dicht gaan.