Mountainbikers Heuvelrug hebben vergunning nodig
Ik plak ze niet op mijn fiets, ik doe ze in mijn zadeltasje. Geen zin om te elke keer over te hevelen en aangezien ik €7,50 gewoon belachelijk goedkoop vind en ik de UHR een warm hart toedraag koop ik er twee.
Hier hetzelfde idee. Ook gravelbike en MTB. Twee vignetten in het neopreen hoesje voor mobiel/cash/ID etc. Eentje voor mezelf en de andere voor een eventuele introducé. Afgelopen jaar 1x nodig gehad, maar het is voor de goede zaak. Ben erg blij met vooral LV 2.0 en het nieuwe HV
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Ik lees elders dat er een 10e route bij komt op de UHR. Weet iemand daar al meer van?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eindelijk dan die downhill track met sleeplift?
Less is bore
-
- Forum-lid
Vanaf de bult van Thijs Z dan zeker
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid HC
mmmm ik had twee jaar terug een verkeerd vignet natuurmonumenten dacht ik.
Gaat dat niet hierover: https://www.gelderlander.nl/utrechtse-h ... ~a6389c47/. Gaat meer over verbindingsroutes, tot aan Duitsland aan toe.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Dus die vignetten zijn dan niet persoonsgebonden, neem ik aan?bluebird schreef: ↑26 nov 2020 13:26 Hier hetzelfde idee. Ook gravelbike en MTB. Twee vignetten in het neopreen hoesje voor mobiel/cash/ID etc. Eentje voor mezelf en de andere voor een eventuele introducé. Afgelopen jaar 1x nodig gehad, maar het is voor de goede zaak. Ben erg blij met vooral LV 2.0 en het nieuwe HV
Klopt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fijn, scheelt weer kwartier rijden met de auto
Less is bore
Vandaag op de UHR gereden. Het was zoals altijd weer heerlijk. Wat ik super vond is dat er gecontroleerd werd of je een vignet had. Zo niet dan kon je deze kopen bij de controleurs. Heel slim en goed gedaan.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.