Het is duidelijk dat je vanop afstand enkel de cijfertjes bekijkt en geen voeling hebt met de realiteit, anders zou je niet zulke stommiteiten schrijven.
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Dit moet wel één van de domste reacties van dit topic zijn op een sarcastische opmerking. (En dat is best een prestatie) Kun je je ook nog herinneren op welke tekst van jou deze reactie was?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Een betere actie was geweest dat hele parlement maar een jaartje met onbetaald verlof sturen.
Maar ja, wie moet dat doen
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Enzzo
- Forum-lid HC
Echt hè!! Zelfs Belgie begint al op 27 dec met vaccineren. Vandaag hebben ze daar testruns gedaan met het transport en de toediening van het vaccin. Daaruit bleek bijvoorbeeld dat bij de toediening nog wel wat extra instructie vereist is. Zo hoort het!daniel1975 schreef: ↑17 dec 2020 19:39 Diep triest
Wat tevens triest is, is het feit dat onze overheid de zaakjes nog steeds niet op orde heeft mbt vaccinatieprogramma. Alsof we in maart nog niet wisten dat er rond deze tijd een vaccin zou zijn.
Wat mij betreft tekenend voor de hele aanpak van de crisis inmiddels.
Liefst zou ik ze in maart afstraffen, maar een fatsoenlijk alternatief is er ook niet
Wat doet Nederland? Zaniken over een database van het RIVM die nog niet op orde is. Liegen over vergunningen die nodig zijn (Hugo de Jonge) terwijl Pfizer die hele procedure al in banen heeft geleid (bron: NRC)
Echt onvoorstelbaar hoe dit kan!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Wel een boosmakertje ja...! De zoveelste door dit kabinet. Ik denk dat ik in maart maar een groot kruis door dat stembiljet ga zetten
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Als Belg ben ik wel benieuwd naar jullie verkiezingen in maart. Ik denk dat ze eerste in europa zijn in dit covid tijdperk.
Dat wordt toch wel een test-case voor europese politiek..
Volkomen belachelijk dat de verkiezingen überhaupt doorgaan, dat hadden ze maanden geleden al uit moeten stellen. Nu heeft politiek gewin teveel invloed op het corona-beleid. Op één van de regeringspartijen zou ik sowieso al niet stemmen, maar een redelijk alternatief is er eigenlijk niet. Misschien inderdaad maar een groot rood kruis door het hele biljet, al haalt dat ook weinig uit natuurlijk.
Het beleid daar kan ik nog wel begrip voor opbrengen, daar moeten moeilijke keuzes worden gemaakt waarvan ik blij ben dat ik ze niet hoef te maken. Maar het niet tijdig kunnen organiseren van eerst teststraten en nu een vaccinatieprogramma is van de gekke, niet goed te praten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Probleem is als ik niet op een van de regeringspartijen stem, er ook een deeltje van mijn stem bij Baudet, Wilders, Klaver, Ouwehand oid terecht komt. En dat is nóg erger in mijn ogen.
Maar graag zou ik ze voor hun gestunteld afstraffen. Niet perse op het huidige beleid, maar op het getreuzel en slechte communicatie.
Maar graag zou ik ze voor hun gestunteld afstraffen. Niet perse op het huidige beleid, maar op het getreuzel en slechte communicatie.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Niet alleen de oppositie maar ook de regeringspartijen zijn verbaasd over de trage actie:
https://nos.nl/l/2360993#UPDATE-container-49766250
https://nos.nl/l/2360993#UPDATE-container-49766250
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- thestudent
- Forum-lid HC
Het verandert niet zoveel aan de situatie. Er zijn voor die datum toch niet genoeg vaccins beschikbaar om nou daadwerkelijk een betekenisvol verschil te maken. Maar dat er waarschijnlijk een weer veel te omslachtige administratie wordt ingevoerd lijkt me duidelijk.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik had begrepen dat het om een "symbolische" levering 10.000 vaccins zou gaan. Dat gaat misschien niet heel veel verschil maken maar het kan toch een aardige hart onder de riem van b.v. het IC personeel zijn.
Aangezien het zorgpersoneel eerst aan de beurt is, is die administratie niet zo moeilijk lijkt mij. Je print een personeelslijst uit en zet een kruisje achter iedereen die een prikje heeft gehad. Later kun je de gegevens wel in de landelijke database krijgen.
Aangezien het zorgpersoneel eerst aan de beurt is, is die administratie niet zo moeilijk lijkt mij. Je print een personeelslijst uit en zet een kruisje achter iedereen die een prikje heeft gehad. Later kun je de gegevens wel in de landelijke database krijgen.
Campagnolo Ultra Dork