Ik ga vanavond heel de avond in een hoekje van de kamer stilletjes zitten huilen, omdat jij mij geen knip voor een stuiver waard vindt.
Dirk
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik heb geen idee wie je bent. En volgens mij sprak ik je ook niet aan in deze discussie. Dan is het mij een raadsel waarom jij je dan aangesproken moet voelen. Mijn opmerking was gericht op mensen die in de supermarkt mij triest vinden omdat ik geen mondkapje draag. Wat in mijn ogen niet meer dan normaal is. Met een mondkapje oplopen is abnormaal.
Ik denk inderdaad dat een groot deel van de besmettingen terug te voeren is op recalcitrant, puberaal gedrag. Ik weet het beter, ik laat me niet zeggen wat ik moet doen, etc. En daar is het niet dragen van een mondkapje een voorbeeld van. (los van de werking)csteenbe schreef: ↑18 dec 2020 22:45 @RVV, ben het met je eens dat het mondkapje ons is opgedrongen, ik ben het er zelf ook niet me eens maar doe het toch op.
Het waarom omdat ik me niet eigenwijs wil opstellen, want dat is net waarom deze 2de golf en jou winkel nu gesloten is wat ik jammer vind overigens.
Als ik in mijn hoofd even ga turven, dan zit ik zo aan de dertig. Voor het overgrote deel is het bij milde klachten gebleven maar ook een paar ziekenhuisopnamen en overleden mensen. Er zijn echt mensen bij die al heel lang mondkapjes dragen, ver voor het dringende verzoek en het zijn zonder uitzondering* mensen die braaf anderhalve meter afstand bewaren en hun handen in de haverklap ontsmetten.
csteenbe schreef: ↑18 dec 2020 22:45 @RVV, ben het met je eens dat het mondkapje ons is opgedrongen, ik ben het er zelf ook niet me eens maar doe het toch op.
Het waarom omdat ik me niet eigenwijs wil opstellen, want dat is net waarom deze 2de golf en jou winkel nu gesloten is wat ik jammer vind overigens.
Na de mensen die we verloren hebben, is het wat mij betreft het grootste probleem van heel deze gekte. Ik zal er ook niet raar van staan te kijken als de hoog opgelopen polarisatie uiteindelijk een groter probleem wordt dan het infarct in de zorg en de financiële gevolgen (na het aanwijzen van de schuldigen, moeten we ook nog op zoek naar mensen die de rekening moeten betalen!).