Duitsland, Frankrijk en de Europese Unie hebben overleg gehad
En ik maar denken dat het één Europese Unie is. Blijkbaar hebben sommige landen een aparte status
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Duitsland, Frankrijk en de Europese Unie hebben overleg gehad
Dit dus...
De fact checkers. Twitter is ermee begonnen, en schrijft commentaar onder fake berichten. Gaat eigenlijk best goed, alleen is het kwaad dan al geschied.
Havana heeft een paar pagina's terug het al gevraagd, maar hoe wil jij het dan oplossen?RVV schreef: ↑20 dec 2020 19:11Dit dus...
Als het RIVM maanden lang zegt dat een mondkapje schijnveiligheid is. En dat de overheid hier volledig in mee ging.
En dan moeten we opeens wel een mondkapje dragen.
Is het dan vreemd dat men niet meer weet wat zin of onzin is?
Voor mondkapjes kun je ook alle andere genomen maatregelen invullen.
amclassic-fan schreef: ↑20 dec 2020 21:26Havana heeft een paar pagina's terug het al gevraagd, maar hoe wil jij het dan oplossen?RVV schreef: ↑20 dec 2020 19:11Dit dus...
Als het RIVM maanden lang zegt dat een mondkapje schijnveiligheid is. En dat de overheid hier volledig in mee ging.
En dan moeten we opeens wel een mondkapje dragen.
Is het dan vreemd dat men niet meer weet wat zin of onzin is?
Voor mondkapjes kun je ook alle andere genomen maatregelen invullen.
4 Covid ziekenhuizen bouwen is een leuk idee, we hebben alleen het personeel niet. Daar zit nu puur het probleem in de ziekenhuizen, bedden en apparatuur is er nu voldoende, maar geen verpleegkundige.
Die gedachte heb ik ook al gehad.thestudent schreef: ↑21 dec 2020 08:26 Volgens mij wordt er ondertussen wel een smerig politiek spelletje met de britten gespeeld onder het mom van een 'nieuwe' virusmutatie....
Ja ik ben niet zo van de complotten. Maar de officiële verklaringen gaan echt nergens over. Dit gaat dan wel weer over de rug van allerlei transportmedewerkers die nu niet meer naar huis kunnen zo vlak voor de kerst. Je zal nu maar aan de andere kant staan met je net geloste vrachtwagen... mooi klote.