hallo allemaal,
ik heb gekozen en ben tot deze 3 mtb's gekomen
cube ltd pro; http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/ltd ... 36140_.htm
cube ltd team; http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/ltd ... 36139_.htm
cube ltd race; http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/ltd ... 36138_.htm
iemand die advies kan geven waarrom die of die ander, of bevindingen over deze fietsen ?
ik heb de keuze tussen 3 mtb's,, maar welke..
ken de prijzen niet: en dus de prijskwaliteitverhouding niet. Die race heeft zijn kleur niet mee want daar komen gauw zichtbare krasjes op. het is een heerlijke fiets en redelijk licht aanvoelend. ik miste de fully wel wat, maar ja daar gaat het hier niet om. Verder superstrak frame.
die team edition is ook lekker licht (zonder hss magura) maar die ken ik verder niet en de 1e is wel te zwaar lijkt me. er is veel keus en een testrit kan veel uitmaken.
verdere merken: stevens en xtrail?
succes met kiezen.
die team edition is ook lekker licht (zonder hss magura) maar die ken ik verder niet en de 1e is wel te zwaar lijkt me. er is veel keus en een testrit kan veel uitmaken.
succes met kiezen.
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ReinR schreef:ken de prijzen niet: en dus de prijskwaliteitverhouding niet. Die race heeft zijn kleur niet mee want daar komen gauw zichtbare krasjes op. het is een heerlijke fiets en redelijk licht aanvoelend. ik miste de fully wel wat, maar ja daar gaat het hier niet om. Verder superstrak frame.
succes met kiezen.
de 1ste is 940 euro de 2de is 1050 euro en de 3de is 1150 euro..
ja ik ben vandaag naar de fietswinkel gegaan waar wij al onze fietse kopen, goede mensen, en die verdeeld cube,, kzie dit merk toch vaak naar boven kome kwa prijs/kwaliteits verhouding degelijke fiets voor ne degelijke prijs,,
-
- Forum-lid
zowiezo eerst fietsen, nooit iets kopen zonder er op gereden te hebben!
verder kan je met een cube nooit een miskoop doen, heeft zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, je krijgt dus een zeer nette fiets + afmontage voor je geld.
Zijn uiteraard meer merken die dit bieden maar dit is zeker in het midden segment 1 van de toppers.
LTD versies verschillen alleen qua afmontage, de frames zijn geheel hetzelfde, is voor een beginner een compromis tussen toer en (bijna)wedstrijd fiets. De lagere Acid is namelijk meer een "toerfiets" met relaxte zithouding, de hogere Reaction is meer een wedstrijdfiets met racy zithouding.
Als ik (als redelijke beginner) zou moeten kiezen zou ik LTD Team nemen, als (iets) meer gevorderde rijder de LTD Race.
Hoe dan ook, miskoop zal het absoluut niet zijn!
verder kan je met een cube nooit een miskoop doen, heeft zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, je krijgt dus een zeer nette fiets + afmontage voor je geld.
Zijn uiteraard meer merken die dit bieden maar dit is zeker in het midden segment 1 van de toppers.
LTD versies verschillen alleen qua afmontage, de frames zijn geheel hetzelfde, is voor een beginner een compromis tussen toer en (bijna)wedstrijd fiets. De lagere Acid is namelijk meer een "toerfiets" met relaxte zithouding, de hogere Reaction is meer een wedstrijdfiets met racy zithouding.
Als ik (als redelijke beginner) zou moeten kiezen zou ik LTD Team nemen, als (iets) meer gevorderde rijder de LTD Race.
Hoe dan ook, miskoop zal het absoluut niet zijn!
-
- Forum-lid HC
Het zijn dezelfde frames dus ze rijden redelijk hetzelfde. Maargoed wel rijden!!!!
Ik zou de race nemen, daar zit een betere voorvork op en die zijn duur om later te kopen. kijk maar een wat een losse RS reba kost.
Ik zou de race nemen, daar zit een betere voorvork op en die zijn duur om later te kopen. kijk maar een wat een losse RS reba kost.