Het "nieuwe" Puck Moonen topic
"Ach", het is jammer dat sommige figuren, waarvan ik een enkele zelfs letterlijk nog nooit op een positieve constructieve of informatieve bijdrage heb kunnen betrappen, zo'n disproportioneel negatieve invloed op het forum hebben (het blijft helaas niet alleen bij dit topic), maar die negeer knop werkt best heel prima hoor.
Als iedereen dat nou doet, dan krijgen we een soort kudde immuniteit, en dan gaan die negatieve invloeden vanzelf weg.
Go Puck!
Als iedereen dat nou doet, dan krijgen we een soort kudde immuniteit, en dan gaan die negatieve invloeden vanzelf weg.
Go Puck!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Waar je ook bent, er is er altijd wel 1 die het beter weet, da's menselijk....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Meestal ben jij dat toch, Kees?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Kunnen we in dit topic niet gewoon afspreken dat je eerst een foto van Puck post, en dan pas een mening neertypt? Ik kijk hier vooral in de hoop een foto van Puck te zien, maar stuit hier steeds vaker op, voor mij totaal nutteloze, aannames en meningen. Daar zijn toch andere topics voor? Is maar n idee?
Zo dus:
Zo dus:
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Veralgemenen is nooit goedBartNL schreef: ↑27 dec 2020 19:58 ........
[off-topic]Verder zou ik wel blij worden wanneer fiets.nl een 'ignore' functie zou hebben voor iedereen die bijvoorbeeld meer dan 5000 postings of 10 postings per week plaatst. Het lijken allemaal mensen die denken dat hun mening waardevoller of beter is dan die van een ander.[/off-topic]
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Aangezien ik met mijn 6516 posts gespreid over 13 jaar uitkom op 9,63905325443787 posts per week sta ik volledig achter je 10 postings per week voorstelBartNL schreef: ↑27 dec 2020 19:58[off-topic]Verder zou ik wel blij worden wanneer fiets.nl een 'ignore' functie zou hebben voor iedereen die bijvoorbeeld meer dan 5000 postings of 10 postings per week plaatst. Het lijken allemaal mensen die denken dat hun mening waardevoller of beter is dan die van een ander.[/off-topic]
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Je moet de periodes dat je een ban had en/of dat je boos was weggelopen niet meerekenen in je sommetje....
Ik ben nog nooit boos weggelopen en die bans is een interessant topic aangezien de admins volhouden dat ik nog nooit een ban heb gehad ( al zullen de usual suspects daar ook vandaag wel weer toe hebben opgeroepen )
fietsen doe ik net als een prof,
Maar de meesten komen op dit forum om over wielrennen te praten (en weten dat er andere plekken op het internet zijn om mooie dames te kijken).VictorT schreef: ↑27 dec 2020 20:47 Kunnen we in dit topic niet gewoon afspreken dat je eerst een foto van Puck post, en dan pas een mening neertypt? Ik kijk hier vooral in de hoop een foto van Puck te zien, maar stuit hier steeds vaker op, voor mij totaal nutteloze, aannames en meningen. Daar zijn toch andere topics voor? Is maar n idee?
Zo dus:
Hoe Puck aan haar geld komt zal mij worst wezen maar raar opkijken als ze op een wielrenforum op haar prestaties wordt beoordeeld is niet zo vreemd. Als je dat storend vindt, zit op het verkeerde soort forum.
Campagnolo Ultra Dork