Bianchi
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Italia_david
- Forum-lid
- Italia_david
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Italia_david schreef: ↑28 dec 2020 09:14zullen ze wel over nagedacht hebben denk?
als de prestaties en het gedrag top is.......
Less is bore
Die zou ik nog bijna mooi gaan vinden na het zien van die Bianchi.
Het liefst zie je een fiets die al snelheid uitstraalt als hij stilstaat. Deze straalt al vals plat omhoog en windkracht 6 op kop uit bij stilstand. Ik krijg er in ieder geval geen zin van om te fietsen als ik hem zie.
Dan kunnen de prestaties en het rijgedrag op papier top zijn maar als op je luie reet achter een computer een fiets zit af te kraken, ga je alsnog minder snel dan fietsend op een minder goede fiets die wel mooi is .
Het liefst zie je een fiets die al snelheid uitstraalt als hij stilstaat. Deze straalt al vals plat omhoog en windkracht 6 op kop uit bij stilstand. Ik krijg er in ieder geval geen zin van om te fietsen als ik hem zie.
Dan kunnen de prestaties en het rijgedrag op papier top zijn maar als op je luie reet achter een computer een fiets zit af te kraken, ga je alsnog minder snel dan fietsend op een minder goede fiets die wel mooi is .
Campagnolo Ultra Dork
Het is imho toch wel een unieke combinatie van de kleine hoek tussen onderbuis en liggende achtervork, de 90 graden hoek tussen zitbuis en bovenhuis, de omgekeerde kromming in de vork, het "opwippertje" richting zadelpen, de laag aangezette staande achtervork en het kleurschema dat zit frame er zo raar uitziet.
Campagnolo Ultra Dork
- Italia_david
- Forum-lid
het lijkt er combi van meerdere soorten frames.Ernie C. schreef: ↑29 dec 2020 10:52 Het is imho toch wel een unieke combinatie van de kleine hoek tussen onderbuis en liggende achtervork, de 90 graden hoek tussen zitbuis en bovenhuis, de omgekeerde kromming in de vork, het "opwippertje" richting zadelpen, de laag aangezette staande achtervork en het kleurschema dat zit frame er zo raar uitziet.
ben wel benieuwd naar een van bon test eigenlijk.
#passioneceleste #ridebianchi