foto van je fiets
Zwaarder, slapper ,duurder Kies ze alle drie
Het ziet er niet uit maar als het bij dit model blijft, is het wel een future classic. Uiteindelijk ben je natuurlijk wel een beetje een eindbaas als je daadwerkelijk gaat rijden met zo'n uitwas van creativiteit uit de fietsindustrie. eenheidsworst is er al genoeg.
Het ziet er niet uit maar als het bij dit model blijft, is het wel een future classic. Uiteindelijk ben je natuurlijk wel een beetje een eindbaas als je daadwerkelijk gaat rijden met zo'n uitwas van creativiteit uit de fietsindustrie. eenheidsworst is er al genoeg.
Campagnolo Ultra Dork
Mooie fiets Woesst. Deze velgen staan em ook goed. Geniet ervan. Maar per wanneer? Er mist een woord in je tekst!
Ik vind deze velgen ook niet verkeerd. Als je van het voorjaar andere velgen wilt, zou ik nu alvast beginnen met rondkijken zodat het op tijd binnen is
Ik heb niets met het merk Sensa. Vond ze tot een paar jaar geleden 13 in een dozijn fietsen maken. Maar de laatste tijd zie ik wel steeds mooiere Sensa's hier voorbij komen
Ik heb niets met het merk Sensa. Vond ze tot een paar jaar geleden 13 in een dozijn fietsen maken. Maar de laatste tijd zie ik wel steeds mooiere Sensa's hier voorbij komen
Ik heb geen haast, mijn vrouw zit momenteel thuis als zelfstandig ondernemer. Kwestie van prioriteiten .Philippos schreef: ↑29 dec 2020 22:22 Ik vind deze velgen ook niet verkeerd. Als je van het voorjaar andere velgen wilt, zou ik nu alvast beginnen met rondkijken zodat het op tijd binnen is
Sensa Giulia EVO
Levertijden van velgen net zo dramatisch als fietsen?
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Die lijken voorlopig nog wel beschikbaar.
Zo'n fiets vraagt toch om 32-38mm velgen vind ik.
Mooie fietsen die nieuwe Sensa's, al is de nieuwe GF een twijfelgeval...
Zo'n fiets vraagt toch om 32-38mm velgen vind ik.
Mooie fietsen die nieuwe Sensa's, al is de nieuwe GF een twijfelgeval...
- alliance_0
- Forum-lid
Niet mooi gewikkeld ook. De bevestigingsbeugel van de shifter is nog te zien. Bidonhouders zeker heel snel vervangen. Kan de kleur van het lint niet goed beoordelen maar het lijkt te vloeken met de kleur van de fiets.