Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Puur uit nieuwsgierigheid eens Ali fietsschoenen besteld voor 30 euro.
Ik ben benieuwd. Die SPORT op de zijde had niet gemoeten. Als het me té erg stoort, kan ik nog wit kleuren met textielverf of zo.
Ik ben benieuwd. Die SPORT op de zijde had niet gemoeten. Als het me té erg stoort, kan ik nog wit kleuren met textielverf of zo.
Dat water loopt erin via handen/voeten en hals , niet door het spul zelf...
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
GF-001 gravelframe XS van Velobuild voor zoonlief van 10. Hij is al een tijdje enthousiast over fietsen op de hei en in het bos. Dat doet hij op een brakke wannabe MTB. Die blijft dienst doen als fiets voor school. Ik heb nog zitten kijken naar een MTB voor rond de 500/600 euro, maar dan heb je een belabberde voorvork, 3x7 of 3x8 groep die ze nooit gebruiken en velgremmen, met een gewicht van 15kg.
Ik ga de fiets opbouwen met een MTB stuur, NX Eagle groep 11-50 en mijn wielsets passen in het frame.
Ik ga de fiets opbouwen met een MTB stuur, NX Eagle groep 11-50 en mijn wielsets passen in het frame.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Leuk! Goed geregeld! Ik ben benieuwd naar de foto's tzt.
Wat moet een jochie van 10 met een 11-50 cassette, vraag ik me dan af.
Herhaal dit niet onnodig
Ik ook, sta niet bekend als een erg geduldig persoon. Had de voorbije zomer mijn Orbea Orca met een dag of 10, dat zullen we nu wel niet gaan redden
I don't really want no 9.00 to 17.00
I want to ride my bike from 9.00 to 21.00
I want to ride my bike from 9.00 to 21.00
Ha, niet zo veel. Die cassette zit standaard bij de MTB groep die ik aanschaf. Waarschijnlijk kan hij hier in de buurt met 3 kransjes uit de voeten.
Ik rij overigens ook op max 3 kransjes waarna de cassette op is. Een 1x11, 1x12 en 1x13 worden door de fabrikanten als interessanter in de markt gezet dan een 1x3 groep, die in veel gevallen alles is wat we nodig hebben.....
insta #gravelgremmen