Iemand enig idee hoe het tegenwoordig zit met het meeleveren van de Tacx Training Software (TTS) bij een Tacx Fortius? Inmiddels is de TTS v2 uit, maar mooi dat ie niet meegeleverd wordt bij de bestelling van een Fortius (Futurumshop). Loop je toch wat leuke functies mis. Belachelijk imo.
Rede tot klagen??
Meeleveren Tacx Trainer Software
Ik heb Tacx in een mail gevraagd hoe zij zich hierin opstellen. Ik ben benieuwd naar de reactie
Kan Tacx niet zoveel aan doen.
Futurumshop zal eerst hun oude voorraad willen wegwerken die ze vorig jaar hebben ingekocht. Je hebt natuurlijk wel 7 dagen om hem terug te sturen, en hem ergens anders te halen waar wel de nieuwste software bijzit!
Futurumshop zal eerst hun oude voorraad willen wegwerken die ze vorig jaar hebben ingekocht. Je hebt natuurlijk wel 7 dagen om hem terug te sturen, en hem ergens anders te halen waar wel de nieuwste software bijzit!
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
cliors schreef:Kan Tacx niet zoveel aan doen.
Terugsturen is geen optie gezien ie al gebruikt is, maar heb zowel
bij de dealer als bij Tacx aangeklopt met de vraag of ie toch niet
nageleverd kan worden. Ik wil die TTS2 gewoon erbij hebben,
aangezien ik nu alleen de Fortius Software heb.
Ik heb een reactie van Tacx support op de mail waar ik het eerder in het topic over had.
Ik ben in het bezit van een Fortius trainer die ik al enkele jaren intensief gebruik. Onlangs heb ik de TTS software aangeschaft, versie 2.0.2. TTS 2.0.2 is de enige Fortius software die je in combinatie met Windows 7 kunt gebruiken.
Antwoord: dat is niet helemaal zo, De TTS 2.0 is ook compatible met OS 64 Bit. Het gaat om de 64 Bit. Wel is het zo dat de meeste nieuwe PC uitgerust worden met 64 Bit
Het is wel zo dat wanneer een klant NU een nieuwe trainer koopt en hij de oude software heeft dat wij hem een copy of een download toesturen met de laatste versie
Met vriendelijke groet
Tacx Support
Ik ben in het bezit van een Fortius trainer die ik al enkele jaren intensief gebruik. Onlangs heb ik de TTS software aangeschaft, versie 2.0.2. TTS 2.0.2 is de enige Fortius software die je in combinatie met Windows 7 kunt gebruiken.
Antwoord: dat is niet helemaal zo, De TTS 2.0 is ook compatible met OS 64 Bit. Het gaat om de 64 Bit. Wel is het zo dat de meeste nieuwe PC uitgerust worden met 64 Bit
Het is wel zo dat wanneer een klant NU een nieuwe trainer koopt en hij de oude software heeft dat wij hem een copy of een download toesturen met de laatste versie
Met vriendelijke groet
Tacx Support
jandoedel schreef: Het is wel zo dat wanneer een klant NU een nieuwe trainer koopt en hij de oude software heeft dat wij hem een copy of een download toesturen met de laatste versie
Met vriendelijke groet
Tacx Support
Dat is een goede service van tacx, had ik niet verwacht.
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010