Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
En je moet het niet erg vinden om op een rijdende kermis te zitten.
Beetje gek verhaal, SRAM Red afgemonteerd en dat is een groep uit het hogere segment. Achterderailleur is SRAM Rival en dat is lager segment. Zal heus wel prima werken mar onder een BMW 7 serie leg je ook geen Imperial of GoodRide banden. Goed punt om nog beetje op door te vragen cq af te dingen.marcuse schreef: ↑01 jan 2021 20:50 Ik gooi hem hier even neer. Fietsmaat vraagt zich af of dit wat is:
https://link.marktplaats.nl/m164764947 ... nt=app_ios
Maar als de fiets verder in orde is, carbon geen grote schades heeft en de maat klopt, waarom dan niet?
Kijk ook naar de slijtage van ketting, cassette, kettingwielen en kabels. Loopt akelig uit de hand als alle slijtagedelen ineens vervangen moeten worden.
Dogma F
-
- Forum-lid HC
Groep was een limited versie waarvan de achterderailleur nogal eens (met of zonder val) wilde breken. Zou me eerder zorgen maken om de wielen, lijken mij tubes (afgezien van het feit dat ze nogal kwetsbaar waren en de remranden bovenmatig snel sleten. Ik zou doorsparen voor een nieuwe instapper i.p.v. deze te kopen.
https://link.marktplaats.nl/m1649267137
fiets van + 7500 nieuw voor 2800 ..... ?? eigenaardig dat MP dit laat staan na diverse meldingen
fiets van + 7500 nieuw voor 2800 ..... ?? eigenaardig dat MP dit laat staan na diverse meldingen
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Grappig, heb een fiets van bijna 8 ruggen, kun je de versnellingen niet tellen:
Aantal versnellingen : 10 tot 15 versnellingen
Maar de prijs is te mooi om aar te zijn denk ik, maar is een gevalletje Chinarello of gevalletje betalen maar nooit leveren? Ik kan dat er niet uithalen.
Maar de prijs is te mooi om aar te zijn denk ik, maar is een gevalletje Chinarello of gevalletje betalen maar nooit leveren? Ik kan dat er niet uithalen.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Als ik de tekst lees , dan lijkt het me nooit leveren.rikkert schreef: ↑07 jan 2021 07:28 Grappig, heb een fiets van bijna 8 ruggen, kun je de versnellingen niet tellen:
Ik probeer ook te Googlen bij welke Wielervereniging "Tudorn Eldin" zit, maar nog geen succes.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Ik denk dat je ook bij een profploeg moet zoeken. Die fiets komt namelijk rechtstreeks uit de win tunnel (en dat hebben we volgens mij al vaker voorbij zien komen).
Campagnolo Ultra Dork
ik heb contact met "wie dan ook gemaakt" met de vraag waar kan ik m zien en ophalen ......
Er wordt dan gevraagd of ik mijn email adres wil achterlaten en of ik meer foto's wil. hahahah
gaan nog maar een keer MP waarschuwen.
Er wordt dan gevraagd of ik mijn email adres wil achterlaten en of ik meer foto's wil. hahahah
gaan nog maar een keer MP waarschuwen.
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Allez