Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid
Helemaajuist Plipops! Komt ook bij dat veel van deze modellen niet meer leverbaar zijn. Ridley komt qua personalisatie het dichtst in de buurt maar geeft aan levertijd week 31 2021..
Laatst gewijzigd door bankrenner op 06 jan 2021 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Zag wat reacties over dit frame, tijdje afwezig geweest van het forum. Ik heb 'm zelf sinds augustus vorig jaar. De velgrem voor zit een beetje "hoog", de SRAM Force remmen die ik had liggen waren net niet lang genoeg. Heb deze lichtgewicht remmen erop gezet en ze voldoen net/net niet. Kan ook aan de velgen liggen trouwens..
Passen 28 mm banden op, rij zelf met 25 voor 28 achter, lekker comfortabel. Frame is stijf, had wel wat meer comfort verwacht, maar dat is deels opgevangen met 28mm.
Zag wat reacties over dit frame, tijdje afwezig geweest van het forum. Ik heb 'm zelf sinds augustus vorig jaar. De velgrem voor zit een beetje "hoog", de SRAM Force remmen die ik had liggen waren net niet lang genoeg. Heb deze lichtgewicht remmen erop gezet en ze voldoen net/net niet. Kan ook aan de velgen liggen trouwens..
Passen 28 mm banden op, rij zelf met 25 voor 28 achter, lekker comfortabel. Frame is stijf, had wel wat meer comfort verwacht, maar dat is deels opgevangen met 28mm.
Leuke fiets!Naambezet schreef: ↑06 jan 2021 01:15
Ziet er al met al netjes uit. Wat voor velgen heb je er op zitten?
Sensa Giulia EVO
Super dat je de moeite neemt om je ervaring even te delen! Ik had je review op Aliexpress gezien maar geen idee wie daar achter zat natuurlijk.Naambezet schreef: ↑06 jan 2021 01:15
Ik ga het frame bestellen deze week. Zal wel even duren voordat deze er is (verwachte productietijd is 30 dagen + dan nog shipping)....
Ultegra R8000 groepsetje kunnen scoren in Oosterhout
-
- Forum-lid
Thanx dit is wat ik zoek, de website van Pearl geeft een goed beeld van hoede fiets kan worden en het afwerkingsniveau
Niet bij Workswell maar die R13 hub is best ok.
Ik heb nu na 2 jaar of een 10.000 kilometer met deze wielen de lagers en body moeten vervangen.
Verder heel degelijk en ik spaar ze eigenlijk niet. Ik heb ook 50 mm maar zou de volgende keer naar 45 of 40 durven gaan. Ziet er even mooi uit en iets minder windgevoelig (zeker hier in de Vlaamse Westhoek waar het 360 (kan ook 350 zijn...) dagen per jaar waait)