Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
Ik heb heuvel bikeparts ( Stefan ) gemaild maar hij had niets op voorraad. Nu wordt het een Shimano Ultegra Di2 groepset met 4iiii powermeter. Eindelijk een groepset gevonden want dat is nog redelijk moeilijk deze dagen. ( was ook tevens laatste groepset daar. )
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Hoeveel gingen die uiteindelijk nog voor?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Even een leuk bouwprojectje doen is er komende jaar niet bij vrees ik.
Hoop niet dat deze schaarste blijft want dan blijven we in de toekomst ook op het WWW heel dicht bij die absurde adviesprijzen.
Hoop niet dat deze schaarste blijft want dan blijven we in de toekomst ook op het WWW heel dicht bij die absurde adviesprijzen.
Less is bore
Wat ik "uit het wereldje" hoor is dat er betere tijden aanbreken. De vraag naar fietsen stagneert door de winter en het feit dat iedereen nu wel een fiets heeft gekocht. Shimano heeft de productie weer op niveau.
Ik ben 2 gravelfietsen aan het opbouwen, en ik moet zeggen dat ik de onderdelen wel bij elkaar kan krijgen, en ook voor de "normale" Duitse webshop prijzen. Het is wel schrapen, dus plukjes hier en plukjes daar, het lukt niet om alles in een keer uit voorraad te bestellen. Het is dus wel veel extra werk, al was het alleen maar om bij te houden wat ik waar heb besteld, wat er binnen is en wat op backorder staat, plus vaker verzendkosten hoewel dat redelijk wegvalt tegen het hele project.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo heb ik ook mijn atb geüpgraded naar een XT groep.
Less is bore
Het is hoogst irritant, zo ben ik al 2 maanden bezig met fiets opbouwen, lees wachten op onderdelen.
Heb nu nog maar 2 onderdeeltjes nodig maar levering wordt steeds opgeschoven.... (di2 batterij mount en chain catcher, die laatste is niet perse direct nodig)
Andere zaken via 4 verschillende webshops moeten bestellen.
Heb nu nog maar 2 onderdeeltjes nodig maar levering wordt steeds opgeschoven.... (di2 batterij mount en chain catcher, die laatste is niet perse direct nodig)
Dat via meerdere webshops is inderdaad irritant. Vroeger zocht je de prijzen op, deed je pricematch bij Bike24 en was je klaar. Maar die hebben ook niet alles meer (op voorraad).DDX schreef: ↑08 jan 2021 10:26 Het is hoogst irritant, zo ben ik al 2 maanden bezig met fiets opbouwen, lees wachten op onderdelen.
En ik moet nog een fietsmerk specifiek onderdeel, maar de serviceafdeling van dat merk is gewoon in lockdown!? tot iig. begin februari.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Even gekeken, ga ook over de 10 zie ik
marktplaats voor frame
bike24 voor di2 spullen, zadel
bike-discount voor di2 spullen,bidonhouders,remschijven,banden
bike-components voor headset
hopmans voor specifieke trek onderdelen
futurumshop voor hydro remkabel
mantel voor wielen en paar kleine zaken
wiggle voor di2 onderdeel
ebay voor crank en stuur (2 verschillende verkopers)
4iiii voor powermeter
triton cycles voor specifieke trek onderdelen (die zogenaamd op voorraad zijn, maar ondertussen nog niet verstuurd zijn)
En had ik nog wat zaken al liggen in vervangonderdelen bak, anders had ik ook nog een c-bear bestelling kunnen doen.
marktplaats voor frame
bike24 voor di2 spullen, zadel
bike-discount voor di2 spullen,bidonhouders,remschijven,banden
bike-components voor headset
hopmans voor specifieke trek onderdelen
futurumshop voor hydro remkabel
mantel voor wielen en paar kleine zaken
wiggle voor di2 onderdeel
ebay voor crank en stuur (2 verschillende verkopers)
4iiii voor powermeter
triton cycles voor specifieke trek onderdelen (die zogenaamd op voorraad zijn, maar ondertussen nog niet verstuurd zijn)
En had ik nog wat zaken al liggen in vervangonderdelen bak, anders had ik ook nog een c-bear bestelling kunnen doen.
Ali, Amazon, Ebay, Marktplaats, Bike24, Bike Discount, P2M, QicQ (Spurcycle), Futurum, Mantel, R2, Rose, Bike Comp, Van Eyck, Carbonda, Philippos.
Maar goed, dan heb ik ze wel opgebouwd zoals ik graag wil.
Maar goed, dan heb ik ze wel opgebouwd zoals ik graag wil.
Laatst gewijzigd door Woefdram op 09 jan 2021 08:41, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
@DDX Bike components heeft ook weer C bear he!
Als je bv Bike discount of R2 een mail stuurt krijg je bij grote bestelling toch vaak nogwel wat korting waardoor ik het vaak maar bij 2 of 3 winkels bestel.
Als het een winter projectje is dan is het vaak aanbiedingen shoppen. Het verbaasd me dat de lokale FM vaak ook nog wel mee kan. Ik krijg daar vaak nog een van de lagere internet prijzen.
Bij grote bestellingen zitten altijd onderdelen met enorme marges en dan is het totaal vaak prima te doen. Zeker als je bv gereedschap meebesteld dat gaat regelmatig 5x over de kop, Zeker in de "kerstsale".
Als je bv Bike discount of R2 een mail stuurt krijg je bij grote bestelling toch vaak nogwel wat korting waardoor ik het vaak maar bij 2 of 3 winkels bestel.
Als het een winter projectje is dan is het vaak aanbiedingen shoppen. Het verbaasd me dat de lokale FM vaak ook nog wel mee kan. Ik krijg daar vaak nog een van de lagere internet prijzen.
Bij grote bestellingen zitten altijd onderdelen met enorme marges en dan is het totaal vaak prima te doen. Zeker als je bv gereedschap meebesteld dat gaat regelmatig 5x over de kop, Zeker in de "kerstsale".