TumTumTum schreef: Het enthcige dat ik totaal niet snap hoe je na een nacht van kotsend in de plee liggen of tot zes uur 's ochtends in een plas bloed liggen proberen of je je bloedzak aangesloten krijgt nog tot iets sportiefs in staat bent, als is het maar toertocht de Zeeuwse Kluiten van 25 km. Is die doping zo goed dan?
Ik geloof best dat de boel bol stond van dope en uitspattingen, maar het zou me hogelijk verbazen als Dekkertje het niet nog flink smeuïger heeft gemaakt. Lijkt me duidelijk het type voor.
Zeker gezien de geweldige resultaten als ploeg kan ik me niet echt voorstellen dat het in de grote rondes continue Sodome en Gomorra is geweest. Maar goed, dat zegt mijn gevoel, wat weet ik er verder van?
Maar dat gezegd hebbende: duidelik weer eens bewijs dat Breukink met pek en veren uit de sport moet worden gejaagd. Sport verbod, verbanning uit de KNWU. De man is zoals het kwa bewijs staat erger dan Vinokourov. Publiekelijk kopen van races, een team aan de dope, het is krankzinnig dat dat allemaal zonder consequenties mag in Nederland.