Het hele menselijke bestaan bestaat uit verdienmodellen, uitgezonderd kluizenaars.
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een lockdown van 00.00 - 05.00 zou ik totaal geen moeite mee hebben.
20.00 zou wel wat onhandig zijn voor mensen die ‘s avonds nog hardlopen oid.
Dan wordt je haast gedwongen on overdag te gaan sporten en ‘s avonds werken.
20.00 zou wel wat onhandig zijn voor mensen die ‘s avonds nog hardlopen oid.
Dan wordt je haast gedwongen on overdag te gaan sporten en ‘s avonds werken.
Less is bore
Klopt maar dit mocht niet benoemd worden... want allemaal ethisch handelen...
Vooral gericht op jongeren zei Rutte. En wellicht ook op dinerparties.
Vanaf onze oprit kan ik de auto's op de departementale weg tussen Vaison en Malaucene zien. Het was niet druk maar er reden wel wat auto's. Nu heb ik geen vergelijking. Ik ga 's avonds nagenoeg nooit weg, zeker niet in de winter.Enzzo schreef: ↑12 jan 2021 20:54En wat was de uitkomst van je onderzoek?Jans schreef:En ik ben naar buiten geweest, ondanks de couvre feu. Op ons eigen terrein kan ik het ook zien of er nog veel verkeer op de departementale weg is. (Was ik al van plan, had ik Daniël niet echt voor nodig)
Als ik hier na 18u naar buiten stap met de hond kom ik echt niemand tegen. Ook niet in de verte op de route national. Ben wel benieuwd....
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Enzzo
- Forum-lid HC
@kappa-man. Ik ben het ook niet altijd eens met RVV. En termen als “communistisch wijf” vind ik ook wat ver gaan. Net zoals Hugochenko, kulkapjes, bekvodden en marx rutte trouwens. Voegt inderdaad weinig toe aan de inhoudelijke discussie.kappa-man schreef: ↑12 jan 2021 20:11Kijk, ik snap natuurlijk ook wel dat dit een wielerforum is en dat de specialiteit van een ieder nogal uit elkaar ligt.
Mijn verwachting was echter dat er, met wederzijds respect en met inachtneming van gebruikelijke omgangsvormen inhoudelijk gediscussieerd kon worden.
Jammer dat het meer om de vorm gaat dan om de inhoud.
Maar dat neemt niet weg dat sommige mensen hier erg hard geraakt worden door alle maatregelen en dat ze die heel moeilijk kunnen accepteren. Juist als er zoveel dwaling en draaien wordt gecommuniceerd door deze regering. Daar mag je(men) denk ik wel wat empathie voor opbrengen. Zo zie ik het in elk geval.
Sommige dingen die bijvoorbeeld RVV zegt hebben wel degelijk inhoud vind ik.
Datzelfde geldt voor mensen die ineens naast het thuiswerken, ook nog maar even een week of wat langer de kinderen mogen onderwijzen. Geheel begrijpelijk al die emoties.
Alleen is het lastig te aanvaarden dat iedereen zich meteen zelfverklaard viroloog, vaccinatie deskundige, epidemioloog, internist, logistiek wonder en premier van het land voelt. Maar ook dat hoort bij die emotie. Ik maak me daar zelf denk ik ook schuldig aan terwijl ik eigenlijk niet eens zo hard geraakt wordt door deze crisis!
Dit is bovenal een topic om je hart te kunnen luchten over hoe ditalles je raakt. En ja; sommigen doen dat wat vaak, herhaaldelijk en expliciet. Die mensen hebben dan misschien wel een heel groot hart denk ik dan maar.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Dank voor je reactie, dat waardeer ik.
Ik wil helemaal niet voorbij gaan aan het leed dat vast aan verschillende forum genoten niet voorbij gaat, hetzij materieel, fysiek, emotioneel en/of mentaal. Dat gaat aan mij helaas ook niet voorbij.
Wat ik lastig vind is het constante gebrek aan wederzijds respect in de discussie. Emotie speelt daarin duidelijk een rol.
Als je er voor kiest om je gedachten te delen dan is men sneller geneigd om te luisteren naar de inhoud wanneer dit met respect gebracht wordt.
Maar ik kan het mis hebben.
De noodsituatie waarin we als land/wereld verkeren kent alleen maar verliezers. Laten we elkaar dus met een beetje liefde, respect en vertrouwen tegemoet treden.
Ik wil helemaal niet voorbij gaan aan het leed dat vast aan verschillende forum genoten niet voorbij gaat, hetzij materieel, fysiek, emotioneel en/of mentaal. Dat gaat aan mij helaas ook niet voorbij.
Wat ik lastig vind is het constante gebrek aan wederzijds respect in de discussie. Emotie speelt daarin duidelijk een rol.
Als je er voor kiest om je gedachten te delen dan is men sneller geneigd om te luisteren naar de inhoud wanneer dit met respect gebracht wordt.
Maar ik kan het mis hebben.
De noodsituatie waarin we als land/wereld verkeren kent alleen maar verliezers. Laten we elkaar dus met een beetje liefde, respect en vertrouwen tegemoet treden.
Opgeven is geen optie!
Altijd prijs , de Belgen als lijdend voorwerp....daniel1975 schreef: ↑12 jan 2021 21:29In Belgie zijn die tijden een groot succes, dus waarom hier niet?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Heeft iemand al uitgerekend wanneer we groepsimmuniteit hebben bereikt? Dit gegeven het aantal besmettingen per dag en de vaccinaties.