Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Ken deze ondernemer persoonlijk. Ooit eens een auto bij hem gekocht...
Nu ziet hij het niet meer zitten..
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/779542/Z ... XHnvP5eam4
Nu ziet hij het niet meer zitten..
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/779542/Z ... XHnvP5eam4
De occasionmarkt heeft toch prima gedraaid dit jaar, juist dankzij corona en de elektrische auto's waren ook niet aan te slepen.
Hier zit volgens mij een groot gedeelte ondernemersrisico in.
Ik weet ook niet of 113 bellen terwijl "je jezelf echt niet van kant gaat maken" wel zo netjes is.
Ik weet ook niet of 113 bellen terwijl "je jezelf echt niet van kant gaat maken" wel zo netjes is.
Campagnolo Ultra Dork
Tuurlijk gewoon bagatelliseren...Ernie C. schreef: ↑13 jan 2021 22:26 De occasionmarkt heeft toch prima gedraaid dit jaar, juist dankzij corona en de elektrische auto's waren ook niet aan te slepen.
Als een doodnuchtere Groninger 113 gaat bellen is dat niet om Shoarma te bestellen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Concept avondklok is 20.00-04.00 volgens NOS. Dus ook de hardloper die na een werkdag nog even de km’s wil maken ‘s avonds wordt gepakt. En ook de jeugdtrainingen die nog gewoon mogen die in de avond vallen.
Maar ja, dit kabinet houdt sowiso geen rekening met het feit dat sporten gezond is.
Ben heel benieuwd of de huidige partijen die tegen zijn hun poot stijf gaan houden. Ik hoop van wel. De zoveelste “urgentie besef kweken maatregel “.
Maar ja, dit kabinet houdt sowiso geen rekening met het feit dat sporten gezond is.
Ben heel benieuwd of de huidige partijen die tegen zijn hun poot stijf gaan houden. Ik hoop van wel. De zoveelste “urgentie besef kweken maatregel “.
Less is bore
Halfslachtig nieuws van de NOS. Blijkbaar is discussiestuk van 13 december gevonden. Staat ook naar gelinkt. Hierin wordt een klok vanaf 20u voorgesteld. Of dit dan nu weer de te bespreken optie is, is helemaal niet duidelijk.
Verder eens met de stijve poot. Vergeet ook niet dat alle kengetallen momenteel een verbetering laten zien. Die klok zou dan vooral zijn voor iets dat misschien komen gaat. Zelfs over de zeer snelle verspreiding in Londen is geen consensus dat dit exclusief door de Britse versie veroorzaakt is.
Verder eens met de stijve poot. Vergeet ook niet dat alle kengetallen momenteel een verbetering laten zien. Die klok zou dan vooral zijn voor iets dat misschien komen gaat. Zelfs over de zeer snelle verspreiding in Londen is geen consensus dat dit exclusief door de Britse versie veroorzaakt is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Het zijn zijn eigen woorden. Daar kan ik verder ook niks aan veranderen.RVV schreef: ↑13 jan 2021 22:55Tuurlijk gewoon bagatelliseren...Ernie C. schreef: ↑13 jan 2021 22:26 De occasionmarkt heeft toch prima gedraaid dit jaar, juist dankzij corona en de elektrische auto's waren ook niet aan te slepen.
Als een doodnuchtere Groninger 113 gaat bellen is dat niet om Shoarma te bestellen.
Het is imho vooral een goed voorbeeld van hoe schadelijk het sociale isolement is waar we nu met zijn allen in worden gedwongen. Als je normaal bezoek mag ontvangen, een keer naar de kroeg kunt gaan en een keer een arm over je schouder kunt krijgen van iemand van buiten je gezin, hoef je die lijn niet bellen voor dat gesprek.
Campagnolo Ultra Dork
Het valt me op, als ik zulke zaken lees (de laatste maanden erg veel dus) hoe weinig mentale weerbaarheid veel mensen hebben. Je kan je toch gaan afvragen of de samenleving er niet gebaat bij zou zijn als er in opvoeding en vooral het onderwijs wat meer aandacht zou besteed worden aan het kweken van mentale weerbaarheid.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Studies tonen aan dat 2 weken totale isolement al serieuze mentale gevolgen hebben.
Dat heeft niet direct veel met mentale weerbaarheidstraining te maken.
Nu zitten we niet in totale isolement, en met alle digitale contactmiddelen "spreek" je nog al eens iemand zelfs als je in quarantaine zit. Maar dat er een effect optreed is te begrijpen toch?
Dat heeft niet direct veel met mentale weerbaarheidstraining te maken.
Nu zitten we niet in totale isolement, en met alle digitale contactmiddelen "spreek" je nog al eens iemand zelfs als je in quarantaine zit. Maar dat er een effect optreed is te begrijpen toch?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Hoog inzetten, onderhandelen.. En op iets uitkomen.daniel1975 schreef: ↑13 jan 2021 22:56 Concept avondklok is 20.00-04.00 volgens NOS. Dus ook de hardloper die na een werkdag nog even de km’s wil maken ‘s avonds wordt gepakt. En ook de jeugdtrainingen die nog gewoon mogen die in de avond vallen.
Kennelijk dus een stuk van midden december. Maar ook kan ik me voorstellen, is dit het 1e idee. Men weet dat er weerstand gaat komen, jongens laten we niet op voorhand maatregelen in de prullenbak gooien (rutte). De weerstand blijft nog even (terecht). Omt gaat zijn plasje nog doen. We schuiven nog wat met de tijden en de uitzonderingen en eventueel mate van handhaving.. En er komt een compromis ergens waarbij de avondklok om 10u,11u of 12u pas in gaat. Niemand echt tevreden, maar iedereen heeft er "iets" uit gehaald.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Take your skirt off, cancel your manicure, grow a moustache and harden the fuck up!lugosi schreef: ↑14 jan 2021 07:31Het valt me op, als ik zulke zaken lees (de laatste maanden erg veel dus) hoe weinig mentale weerbaarheid veel mensen hebben. Je kan je toch gaan afvragen of de samenleving er niet gebaat bij zou zijn als er in opvoeding en vooral het onderwijs wat meer aandacht zou besteed worden aan het kweken van mentale weerbaarheid.
https://www.youtube.com/watch?v=unkIVvj ... verified=1
Told you..