BMC
@nijkie :
* Scott Foil / SRam eTap 11 / Zipp 404 tubular of Zipp 202 clincher
* Holdsworth Competition / Campagnolo Record / Campagnolo Bora Ultra 50 Ac3
* BMC SLR 01 2020 / Shimano Ultegra Di2 / Zipp 303 DB tubular.
@Nuitkor ; Het is een BMC SLR01 Team machine geworden. Ik had ook graag een Orbea ontworpen en had dit ook reeds gedaan met eigen kleur smaken. Maar totaal niet leverbaar in 2021.
Canyon ook nog niet leverbaar in de door mij gewenste kleur - achteraf blij want een idiote prijsverhoging die nergens op slaat zou het heel erg duur maken. Dit frame kwam uit de sale bij bike24 met 30% korting ( 2020 frame ) en was er binnen 1 week. Shimano Di2 groep was ook een uitdaging - maar is ook gelukt. Wielen nagenoeg nieuw uit België, ex team Katusha.
Dus ja nu Stealth black - 4iiii wil ik er nog wel op hebben en misschien nog een setje tubeless wielen met 28mm banden. 50/34 voor de zomer is in aantocht, zo ook een hide my bell voor BMC.
* Scott Foil / SRam eTap 11 / Zipp 404 tubular of Zipp 202 clincher
* Holdsworth Competition / Campagnolo Record / Campagnolo Bora Ultra 50 Ac3
* BMC SLR 01 2020 / Shimano Ultegra Di2 / Zipp 303 DB tubular.
@Nuitkor ; Het is een BMC SLR01 Team machine geworden. Ik had ook graag een Orbea ontworpen en had dit ook reeds gedaan met eigen kleur smaken. Maar totaal niet leverbaar in 2021.
Canyon ook nog niet leverbaar in de door mij gewenste kleur - achteraf blij want een idiote prijsverhoging die nergens op slaat zou het heel erg duur maken. Dit frame kwam uit de sale bij bike24 met 30% korting ( 2020 frame ) en was er binnen 1 week. Shimano Di2 groep was ook een uitdaging - maar is ook gelukt. Wielen nagenoeg nieuw uit België, ex team Katusha.
Dus ja nu Stealth black - 4iiii wil ik er nog wel op hebben en misschien nog een setje tubeless wielen met 28mm banden. 50/34 voor de zomer is in aantocht, zo ook een hide my bell voor BMC.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Supergrover
- Forum-lid HC
Fraai hoor René, lekker stealth.
zaten die stickers er bij of heb je die laten maken?
zaten die stickers er bij of heb je die laten maken?
Mooi geworden, en ook snel in deze tijd.
Ik zit continue op spullen te wachten.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl