Dat vermoeden had ik al maar goed dat je het even bevestigt. Doemdenkende luchtfietserij dus (waarmee niet is uitgesloten dat het uit kan komen zoals amclassicfan al aangaf).
P.S. hoe is het met je beleggingsportefeuille? Kan je al met pensioen?
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Dat vermoeden had ik al maar goed dat je het even bevestigt. Doemdenkende luchtfietserij dus (waarmee niet is uitgesloten dat het uit kan komen zoals amclassicfan al aangaf).
Ik wil nog niet met pensioen
Je wilt vast niet meer gezien worden in dat land waar ze helemaal geen rekening meer houden met de vrijheden van de mens, Frankrijk. (Nee hoor, zo voel ik het niet). Of is het niet zo belangrijk meer als je er met vakantie wilt?daniel1975 schreef: ↑14 jan 2021 13:01 Feit is wel dat er momenteel nog harder dan vorig jaar aan onze vrijheden en rechten wordt getrokken.... en dat is zeer zorgelijk!
Complotten of burgertje pesten geloof ik ook totaal niet in. Ik geloof wel in incompetentie en momenteel de politieke druk van de verkiezingen.Joseba schreef: ↑14 jan 2021 13:04Eens, maar mijn (naïeve?) gedachte is wel dat dit met een doel gebeurd in plaats van een soort complottheorie of burgertje/ondernemertje pesten o.i.d.daniel1975 schreef: ↑14 jan 2021 13:01 Feit is wel dat er momenteel nog harder dan vorig jaar aan onze vrijheden en rechten wordt getrokken.... en dat is zeer zorgelijk!
Vrijheden en rechten, hoort daar ook nog iets anders bij denk je?
De meeste OMT leden (niet allemaal) die ik in de media zie (bijv bij Jinek) geven een veel beter en genuanceerder beeld van de afwegingen dan wat Hugo&co doen.wasbeer2006 schreef: ↑14 jan 2021 13:22 Je ziet dat bv zo'n OMT dus kennelijk totaal niet gewend is in een "groot project" te werken, want we geven vaak Hugo de schuld, maar dat OMT moet ook zijn mond houden in de pers en als er al personen vanuit het OMT ergens in een programma gaan zitten, dan doen ze dat vanuit hun titel en kunde en geven ze daarbij heel nadrukkelijk geen advies!!! Maar puur een opsomming van de feiten. Daar gaat het hier steeds mis.