Ik heb bij C-bear gekeken daar heb je dus conversie kit van bb30a-hollowtech || dan zou je zeggen dat een Shimano cranckstel moet passen,of zie ik het verkeerd?
https://www.c-bear.com/nl/products/bb30a
Cannondale caad12 bb30a
Daar ben ik nog niet uit
Ik zou zeggen: hou het bij een Cannondale crank. Als je Marktplaats een beetje in de gaten houdt dan kun je nog wel eens een mooie deal tegenkomen. Zo ben ik ook aan mijn Hollowgram SI gekomen. en de hele crank met een losse spider en kettingbladen weegt net geen 600gram. Echt wel een mooi gewicht. De standaard SI crank weegt trouwens 800gram.
Zelfs als looks boven gewicht gaan vind ik de Cannondale cranks wel lekker smoelen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Zelfs als looks boven gewicht gaan vind ik de Cannondale cranks wel lekker smoelen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ride bikes, not tanks!
Ja ik heb de standaard SI crankset gevonden, die gaat erop.leon1 schreef: ↑15 jan 2021 10:45 Ik zou zeggen: hou het bij een Cannondale crank. Als je Marktplaats een beetje in de gaten houdt dan kun je nog wel eens een mooie deal tegenkomen. Zo ben ik ook aan mijn Hollowgram SI gekomen. en de hele crank met een losse spider en kettingbladen weegt net geen 600gram. Echt wel een mooi gewicht. De standaard SI crank weegt trouwens 800gram.