Thank voor het attenderen.
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Groen Rechts, ik snap echt niet dat dit nog niet bestaat want volgens mij is er heel veel ruimte voor....
Graag met fatsoenlijke mensen, geen makelaars/2dehandsautoverkopers zoals bij FvD / PVV.
Graag met fatsoenlijke mensen, geen makelaars/2dehandsautoverkopers zoals bij FvD / PVV.
Gevaarlijke uitspraak...
Bekwame mensen vind je genoeg, alleen is de politiek niet bepaald een aantrekkelijk beroep. Zeker de landelijke politiek niet. Kijk naar Asscher. Deed het hartstikke goed in Amsterdam, ging naar Den Haag en het werd een ramp, en dat was echt niet alleen zijn eigen schuld.
P.S. De hypothese dat de mensheid steeds dommer wordt is vrij overtuigend ontkracht.
@ RVV
Waarschijnlijk heb je gelijk en zijn er massa's mensen die "stiekem" op dit soort partijen stemmen omdat ze diep van binnen een teringhekel aan buitenlanders hebben of om een andere reden. Het mooie van een democratie is dat dit allemaal mag en kan, laten we hier vooral blij om zijn... Deze twee partijen stellen zich zo belachelijk op dat ze niet snel in een coalitie zullen komen dus in zoverre zijn ze behoorlijk ongevaarlijk...
Overigens heb ik beroepsmatig vrij vaak contact met diverse PVV politici en dat zijn zonder uitzondering gewoon prima mensen. Dus wat dat betreft verschillen ze behoorlijk van een groot deel van hun achterban.
P.S. De hypothese dat de mensheid steeds dommer wordt is vrij overtuigend ontkracht.
@ RVV
Waarschijnlijk heb je gelijk en zijn er massa's mensen die "stiekem" op dit soort partijen stemmen omdat ze diep van binnen een teringhekel aan buitenlanders hebben of om een andere reden. Het mooie van een democratie is dat dit allemaal mag en kan, laten we hier vooral blij om zijn... Deze twee partijen stellen zich zo belachelijk op dat ze niet snel in een coalitie zullen komen dus in zoverre zijn ze behoorlijk ongevaarlijk...
Overigens heb ik beroepsmatig vrij vaak contact met diverse PVV politici en dat zijn zonder uitzondering gewoon prima mensen. Dus wat dat betreft verschillen ze behoorlijk van een groot deel van hun achterban.
Laatst gewijzigd door havana op 15 jan 2021 19:37, 2 keer totaal gewijzigd.
We kunnen de politieke problemen alleen bij de politiek leggen maar dat vind ik te gemakkelijk.
We zijn in Nederland verdeeld wat je terug vindt in de hoeveelheid politieke partijen. Dan kan je alleen nog maar coalities maken met twee zeer uiteenlopende partijen zoals in het vorige vvd-pvda kabinet of met een vier partijen coalitie zoals in het huidige kabinet.
Daarbij moeten partijen altijd compromissen sluiten wat weer tot ontevredenheid bij de kiezers leidt en tot nog meer versnippering.
Ik verwacht dat de formatie voor een volgend kabinet heel lang kan duren omdat we een heel verdeeld politiek landschap krijgen.
We zijn in Nederland verdeeld wat je terug vindt in de hoeveelheid politieke partijen. Dan kan je alleen nog maar coalities maken met twee zeer uiteenlopende partijen zoals in het vorige vvd-pvda kabinet of met een vier partijen coalitie zoals in het huidige kabinet.
Daarbij moeten partijen altijd compromissen sluiten wat weer tot ontevredenheid bij de kiezers leidt en tot nog meer versnippering.
Ik verwacht dat de formatie voor een volgend kabinet heel lang kan duren omdat we een heel verdeeld politiek landschap krijgen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat kan nu ook al gewoon, scheelt je weer een paar maanden wachten.
Dat hele links-rechts geleuter is overigens wel heel erg achterhaalt, de wereld is wat complexer tegenwoordig. PVV is qua migratiebeleid, Islam en dergelijk gewoon extreem-rechts, terwijl ze op sociaal-economisch vlak nog links afslaan voor de SP. Dit is denk ik wel het extreemse voorbeeld, maar zo is er van alle partijen wel wat te vinden.
Om wat meer on-topic te komen, welke partij had er voor gezorgd dat vaccineren wel sneller was begonnen? Roepen vanaf de zijlijn als het al verkeerd is gegaan is natuurlijk wel heel makkelijk.
1 ding staat vast.
De beste stuurlui staan altijd aan wal.
De beste stuurlui staan altijd aan wal.
Dat hebben we al een jaartje of 20, misschien met uitzondering van 2012.....
Laatst gewijzigd door Keezx op 15 jan 2021 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ook. Doe ik sowiso al....
Die 100km/u uitruilflauwekul is echt onzin.
@rvv: als iemand overtuigd PVV of FVD stemt omdat dat bij de idealen past vind ik het prima. Alleen bekruipt mij het gevoel dat het vaak ongefundeerde “tegenstemmers” zijn.
Less is bore