Een schande, maar volledig volgens plan:
https://nos.nl/artikel/2365050-honderdd ... p-los.html
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
In mijn optiek ook!
Dat is in de politiek op zichzelf niet vreemd. Het meeste wordt achter de schermen bekokstoofd.EDIT: er komt om 13.00 een persco en dan DAARNA een kamerdebat? Is dat niet de omgekeerde wereld? Blijkbaar is er achter de schermen zoveel gemanipuleerd dat ze nu al weten dat vanavond de burgemeesters akkoord gaan en dat er een kamermeerderheid is. Wat een enorm zwaktebod is dit zeg.
Miljoenen mensen thuis, ongelukkig, gestressed, met te weinig buitenlucht en te weinig beweging vastzetten. En dan niet inzien dat die schade de "winst" (als die er al is, het gaat nog steeds om een kans dat dit ophokken helpt) verre overtreft.havana schreef: ↑19 jan 2021 14:07Dat is in de politiek op zichzelf niet vreemd. Het meeste wordt achter de schermen bekokstoofd.EDIT: er komt om 13.00 een persco en dan DAARNA een kamerdebat? Is dat niet de omgekeerde wereld? Blijkbaar is er achter de schermen zoveel gemanipuleerd dat ze nu al weten dat vanavond de burgemeesters akkoord gaan en dat er een kamermeerderheid is. Wat een enorm zwaktebod is dit zeg.
<RVV modus>
Ik zet in op een avondklok + visite naar 1.
</RVV modus uit>
Er ligt dan nog maar één stuk gereedschap in de kist en dat is een gebiedsverbod. En ik sluit inmiddels niet meer uit dat men ook dit gaat inzetten Dat zou voor ons fietsers ook hele grote impact hebben.
Ik lees het nu ook. Je mag de provincie dan niet meer uit Dat zou een flinke domper zijn: komen we elkaar niet meer tegen tijdens onze gravelrondjes, @Havanahavana schreef: ↑19 jan 2021 14:07Dat is in de politiek op zichzelf niet vreemd. Het meeste wordt achter de schermen bekokstoofd.EDIT: er komt om 13.00 een persco en dan DAARNA een kamerdebat? Is dat niet de omgekeerde wereld? Blijkbaar is er achter de schermen zoveel gemanipuleerd dat ze nu al weten dat vanavond de burgemeesters akkoord gaan en dat er een kamermeerderheid is. Wat een enorm zwaktebod is dit zeg.
<RVV modus>
Ik zet in op een avondklok + visite naar 1.
</RVV modus uit>
Er ligt dan nog maar één stuk gereedschap in de kist en dat is een gebiedsverbod. En ik sluit inmiddels niet meer uit dat men ook dit gaat inzetten Dat zou voor ons fietsers ook hele grote impact hebben.
Nou ja, mijn stem gaat hierna ZEKER de komende tig jaar niet meer naar de VVD, dus in die zin heb je gelijkdaniel1975 schreef: ↑19 jan 2021 14:26 Als D66 denkt dat de tegenstem electoraal voordeel oplevert blijven ze tegen. Grootste verliezer is voor mij de vvd. Dé liberale partij van ooit...