Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ondanks de killer ogen ziet ie er knuffelbaar uit. Ik snap dat je er blij mee bent.
Na een avondje zoeken op 'www' (leve het internet) en heb ik uitgedokterd wie de fabrikant van de naaf van 2 van mijn 650b wielsetjes is (blijken Aivee MT2 naven, gemodificeerd door wielbouwer), en heb ik een adresje gevonden voor endcaps om setje om te bouwen van 15x100 naar 12x100. De verzendkosten uit Frankrijk zijn wel een stevige € 15,00, maar dan kan zoonlief straks op al mijn wielsets rijden op zijn off roader.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
-
- Forum-lid HC
Het moet niet gekker worden zeg.......
Niet over laten spuiten he deze is al mooi
Niet over laten spuiten he deze is al mooi
Hij heeft 'm ook niet cadeau gekregen. Hij is 23 en kan best voor zich zelf zorgen
@Wasbeer : gaat ie ook niet doen hoor - wel een setje 45mm carbon er in .. dat zal het wel zijn voorlopig.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Er is toch niets aan zo'n veel te mooie kant en klare fiets? Als je je wielen een upgrade geeft, wat dan nog meer? Dan heb je toch geen doel meer in je (fietsklus-) leven?
Ik lig sinds het weekend met Corona op bed. (Relatief mild, gelukkig)
Had zo “mooi de tijd” om weer eens wat te bestellen.
Dat werd een Rapha bar bag. Wilde deze al een tijdje, maar hij was steeds niet op voorraad in de goeie kleur. Maar nu dus wel!
Dus zaterdag meteen besteld, vandaag al binnen. Nu nog opknappen en uit quarantaine komen, om 'm te testen.
Verder doet Corona gekke dingen met me. Ik voel sinds een paar dagen steeds een sterke aandrang om een mooi stalen Ritchey Road Logic Disc frame bestellen. Raarrrrrr!
Had zo “mooi de tijd” om weer eens wat te bestellen.
Dat werd een Rapha bar bag. Wilde deze al een tijdje, maar hij was steeds niet op voorraad in de goeie kleur. Maar nu dus wel!
Dus zaterdag meteen besteld, vandaag al binnen. Nu nog opknappen en uit quarantaine komen, om 'm te testen.
Verder doet Corona gekke dingen met me. Ik voel sinds een paar dagen steeds een sterke aandrang om een mooi stalen Ritchey Road Logic Disc frame bestellen. Raarrrrrr!
Beterschap Hans. Deze verschijnselen van het virus waren bij mij nog niet bekend en maken het extra gevaarlijk voor de fanatieke fietser: niet alleen ben je je condities kwijt, het kost je ook nog eens klauwen vol geld.....
insta #gravelgremmen