Als je wel naar mevrouw TL@ geluisterd had, had je zo aan kunnen sluiten in de Tour de France
Verder prima auto.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Mevrouw zip houdt ook van blauw, dus wij hebben 2 blauwe auto's
Als je even googled op "problemen DSG automaat" heb je toch wel veel treffers.
Hoelang moet je bepaalde problemen die bepaalde merken gehad hebben nog boven hun hoofd houden?
+1mhr-zip schreef: ↑21 jan 2021 12:15Hoelang moet je bepaalde problemen die bepaalde merken gehad hebben nog boven hun hoofd houden?
VAG tot 2012/2013 heeft veel problemen gekend, daarna hebben ze nieuwe motoren en bakken gekregen die niet bekend staan als probleem gevallen. Tuurlijk ga je nieuwere problemen vinden, maar hoeveel auto's met DSG bakken zijn er wel niet verkocht?
Ik heb verschillende Skoda's gehad met DSG, enkel de laatste schakelde in het begin wat slechter maar is snel verholpen door de garage (tegen het einde van zijn leven, op 160.000km kwam het wel terug)
Ik had geen idee dat het ondertussen in orde zou zijn, toen ik eind vorig jaar een nieuwe auto zocht keek ik ook naar VW en Audi. Omdat ik een automaat wilde even DSG "gegoogled" en dit was een bijkomende reden om niet voor een Arteon of A5 te gaan.