Normaal gesproken gaan de indoor Tacx sessies gewoon via de Tacx software via partnetintegratie naar Strava. Alleen de sessie van gisteravond wordt niet meer doorgelinkd
Tacx is nu geïntegreerd met Garmin. Cloud.tacx.com wordt nu automatisch doorgelinkt naar cloud.garmin.com. Alleen daar is geen optie om de files door te zetten naar strava.
Dat zou dan via garmin connect moeten lopen. Heb vanalles geprobeerd: vanuit strava naar Garmin Connect en vice versa maar tot nu toe geen succes...
Zijn er meer mensen met dit probleem(pje) met mogelijk een oplossing?
Connectie tussen tacx en strava stuk
Inmiddels is het inderdaad opgelost want de nieuwste sessies kwamen nu wel weer door. In strava de Garmin Connect kiezen als partner app met de credentials van Tacx/Garmin lijkt het te doen.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
Beste MRCoffee,
Ik had vandaag hetzelfde. Na mijn rit de koppeling met Garmin connect pas gemaakt. Kan ik nu mijn rit van vandaag nog in Strava krijgen? Of lukte dat bij u ook niet meer?
Ik had vandaag hetzelfde. Na mijn rit de koppeling met Garmin connect pas gemaakt. Kan ik nu mijn rit van vandaag nog in Strava krijgen? Of lukte dat bij u ook niet meer?
Ja, dat zou goed moeten komen!JJscottspark schreef: ↑19 jan 2021 22:24 Beste MRCoffee,
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O