Veldrijden 2020-2021
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zou het kunnen dat de bewuste burgemeester na zijn miskleun als minister, met de terugdraaiende meter, zich nu extra wil profileren?
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 24 jan 2021 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Voorzitter organisatiecomité is optimistisch
Rik Debeaussaert, voorzitter van het organisatiecomité, hoopt op een goede afloop. “Wij doen voort en gaan ervan uit dat het WK doorgaat. We hebben zeer strenge maatregelen genomen, alles wordt volgens de regels tegen COVID-19 georganiseerd. Iedereen zal ook een PCR-test doen: renners, entourage, journalisten en medewerkers”, zo citeert Het Nieuwsblad.
“Het beleid is ook om zo weinig mogelijk mensen op ons parcours te hebben. Het zal er veilig aan toegaan. Laat ons hopen dat we alsnog geen njet krijgen. We hebben zoveel inspanningen gedaan. We wilden, ondanks het feit dat we geen publiek en vips mogen ontvangen, toch doorgaan. Uit liefde voor de sport. Het zou jammer zijn dat we vier jaar werk zien tenietgaan.”
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
Valt precies wel mee met dat pak slaag, op een parcours waar zelfs een b crosser als van der haar zoveel beter is. Waar rijdt Lars eigenlijk?
Mathieu durft zich als eens vergalopperen in een gat dichtrijden. Ik denk dat hij daar iets te snel terug kwam en daarna moest temporiseren. En toen begonnen de foutjes.
Ik hoop
1. dat het Wk doorgaat. Ik snap echt wel dat een uitbraak van de Zuid-Afrikaanse variant serieus genomen wordt. terecht ook. Ik kan niet inschatten of een Wk hier veel risico inhoudt.
2. het een spannende strijd wordt, maar daar durf ik alvast op rekenen.
Ik hoop
1. dat het Wk doorgaat. Ik snap echt wel dat een uitbraak van de Zuid-Afrikaanse variant serieus genomen wordt. terecht ook. Ik kan niet inschatten of een Wk hier veel risico inhoudt.
2. het een spannende strijd wordt, maar daar durf ik alvast op rekenen.
Hopelijk volgende week zonder mechanische problemen, dat geeft altijd een beetje een wrange nasmaak.
Vandaag ook, ik denk dat WvA het zonder de platte band van MvdP ook had gehaald maar nu blijft altijd die "wat als..." vraag nog hangen.
Vandaag ook, ik denk dat WvA het zonder de platte band van MvdP ook had gehaald maar nu blijft altijd die "wat als..." vraag nog hangen.
ik zou het niet weten, terugkeren tot op 6 sec na de zware inspanning door het rijden met een lekke band is toch een redelijk knappe prestatie. Met "klop" bedoelde in niet dat wout een minuut aan zijn been zou gehad hebben maar eerder "geklopt"
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
VanAert maakte kort nadat VdP plat reed een schuiver en moest wisselen, dat scheelt al wat seconden.
Ik vond het nietemin bijzonder sterk dat VdP op relatief korte tijd zo kort kon komen; hij kreeg er wel een gevaarlijk kleurtje van (heb dat bij hem nog al opgemerkt).
Ik denk dat geleidelijk een gat dicht rijden niet aan VdP besteed is, dat ligt niet in z'n aard.