Hoe lang op de fietstrainer
Ik fiets liever in de kou / donker dan binnen op een trainer, terwijl Jr er geen probleem mee heeft om in de garage 4 uur te zweten.
Wedstrijden op swift maakt het wel minder saai, ken ook mensen die hele tv serie bekijken tijdens het trainen.
Wedstrijden op swift maakt het wel minder saai, ken ook mensen die hele tv serie bekijken tijdens het trainen.
-
- Forum-lid HC
Ik Zwift gemiddeld ook zo'n 3-4x in de week in de winter, nu al een jaar of 2-3. Mijn record staat tot dusver op 55km als mijn langste rit, al met al +/- 1.5u excl. warming up en dan vind ik het ook echt wel mooi geweest.
Ik denk Google ff wat een rockerplate is,... wat zijn die dingen duur zeg.
https://www.12gobiking.nl/saris-mp1-inf ... ZgQAvD_BwE
Is het z’n geld waard?
Meestal een 1-1,5 uur.
Vorige week zondag de Maratona virtueel gereden, toen was ik 6,5 uur zoet Maar dat was een uitzondering
Vorige week zondag de Maratona virtueel gereden, toen was ik 6,5 uur zoet Maar dat was een uitzondering
-
- Forum-lid
Ik rij al twintig jaar veel binnen. Voorheen 3000Km per jaar tegenwoordig ruim het dubbele.
Het is een mindset die je moet hebben om wat langer binnen te rijden. Als ik een tijdje niet binnen heb gereden moet ik er mentaal ook weer in groeien.
Een trainingsprogramma afwerken (ik gebruik nu Trainerroad) vindt ik makkelijker dan gewoon kilometertjes draaien met een film erbij.
De meeste ritjes zijn tussen de 60 en 120 minuten. Net als Havana heb ik ook wel eens extremen. Voordeel is dat de bevoorrading dan dichtbij is
Het is een mindset die je moet hebben om wat langer binnen te rijden. Als ik een tijdje niet binnen heb gereden moet ik er mentaal ook weer in groeien.
Een trainingsprogramma afwerken (ik gebruik nu Trainerroad) vindt ik makkelijker dan gewoon kilometertjes draaien met een film erbij.
De meeste ritjes zijn tussen de 60 en 120 minuten. Net als Havana heb ik ook wel eens extremen. Voordeel is dat de bevoorrading dan dichtbij is