Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Die scooters hebben wij in Nederland ook!
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die staat al een tijdje stil
Less is bore
Zou ik wel hopen op een snorfiets (kennen jullie dat in België ook?)
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Hoop dat je veel geduld hebt. zonder de discussie aan te zwengelen.Enzzo schreef: ↑23 jan 2021 17:08 Ik wil de discussie over EV, pHEV en andere voertuigen hier liever niet aangaan. Daar heb ik een ander forum voor
Maar ik wacht nog even tot waterstof een echt alternatief wordt. Ik ben al wel aant oriënteren op een hybride maar dan moet er eerst een fatsoenlijke 2e hands markt komen want nieuw kopen doe ik niet. Nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren qua auto’s
Ik heb trouwens een hele kleine carbon footprint door mijn leefwijze.
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Jawel, alhoewel bijna iedereen dat een "brommer" noemt.
Bron: Ik wil van mijn motor afSnorfiets
Een snorfiets, of een bromfiets klasse A, is een lichtere vorm van de bovengenoemde bromfiets klasse B. Ook een brommer uit klasse A heeft een gele nummerplaat. In tegenstelling tot de bromfiets klasse B, mag een snorfiets maar maximaal 25 kilometer per uur rijden. Een snorfietser is verplicht op het fietspad te rijden. Een helm is verplicht, een rijbewijs niet. Ook hier geldt een minimumleeftijd van 16 jaar. Nu u het verschil kent tussen de verschillende soorten tweewielers op de baan, weet u ook perfect aan welke regels ze zich moeten houden. Handig!
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend